11 Ocak 2010 Pazartesi

Yiğidi Öldür Hakkını Yeme



Mourinho'nun Inter'i mucizevi bir şekilde kurtuldu Siena'nın elinden. Ama Mourinho maç sonrası yaptığı açıklamada rakibinin hakkını verir nitelikte konuşmuş.

"Siena sahada bizden daha iyiydi. Daha hızlıydılar, daha hareketliydiler ve yenilmeyi haketmediler. Şansımız ve iç sahada yenilgiye razı olmayan inanılmaz bir karakterimiz vardı".

"Geride olduğumuz dakikalarda biran aklımdan sekiz yıl sonra evimde kaybettiğimi düşündüm. Ama sevmediğim herhangi bir takıma kaybetmektense Melasani'ye ve onun Siena'sına kaybetmeyi tercih ederdim".

"Sonra oyunun bitmesine daha on beş dakika olduğunu düşündüm. Elimde Materazzi yoktu ama ileriye sürebileceğim bir Samuel vardı. Samuel sol ayaklıydı ve kanatta oynayabilirdi. Kendime beraberliğin iyi sonuç olup olmadığını sordum, iyi değildi. Ben de hadi risk alalım o zaman dedim".

Mourinho demecinde Siena'ya hakkını teslim ederken onun da hakkını vermek gerekiyor. Eğer birine maçın hikayesini anlat deseler bu kadar iyi anlatamazdı. Belki de Mourinho'nun sırrı burada. Yenilmeyi asla kabul etmiyor ve kendini çok iyi pazarlıyor.

Bu açıklamalardan sonra bunu okuyan ve hasbelkader Mourinho'dan bihaber herkes ona takımını gözü kapalı emanet ederdi. Şampiyonlar Ligi'nde final maçı sonrası yapılacak kadar etkili bir demeç.

Ben bu açıklamasını okurken sanki onunla beraber maçı yaşadım.

1 yorum:

  1. bide şampiyonlar ligi yapabilse tam olucak işte.Adam zor olanı yapıp porto yla uefa üstüne şampiyonlar ligi yaptı chelsea ve inter le daha başaramadı bu sezonda zor gözüküyor bence.

    YanıtlaSil