27 Ocak 2010 Çarşamba

Erman Hoca'nın Şifreleri


Şifre, mifre yok aslında Erman Toroğlu ayan beyan söylemiş: "Beni Aziz Yıldırım istemedi, Digiturk yönetimi de işime son verdi" diye. Ve Aziz Yıldırım'ın el birliğiyle Erman Toroğlu'nu göndermeliyiz açıklamasını kanıt olarak gösteriyor.

Bu işin arkasında binbir dolap dönmüştür eminim. Aziz Yıldırım Erman Hoca'yı istememektedir buna da hemfikirim. Ama Aziz Yıldırım'ın Digiturk yönetiminin kararını kendi başına aldıracak kadar güçlü olduğunu düşünmüyorum. En nihayetinde karşısındaki adam Karamehmet ve bu konuda en ufak bir baskı yapılacak işadamı olduğunu düşünmüyorum. Negatif etkisi olmuş mudur? Muhakkak...

Erman Hoca'nın röportajından benim anlamadığım söylemleri içerisinde kendi savını destekleyecek başka bir ifadesi olmaması. Herşeyi dönüp dolaştırıp Aziz Yıldırım'ın etkisine dayandırıyor ama bu beni tatmin etmiyor. En nihayetinde medyada Erman Hoca ve ona ekmek çok. Yani kendisini susturmak da o kadar kolay değil.

İhaleye TT ile Digiturk'ün beraber girmekten son anda vazgeçtiğinden bahsediyor ki bunun da ne konuyla alaksı var ne de mümkünatı. Erman Hoca hala o ihalenin bir yayın ihalesi değil, yeni iletişim teknolojilerindeki tüm platformlar için iki devin kapışması olduğunu farkedememiş.


Bir de bana kalırsa Erman Hoca diğer başkanların söylediklerine de çok itimat etmesin. Önce kuyu kazıp sonra o kuyuya düşene vah vah diyen o kadar adam var ki bu dünyada. Erman Hocam birileri seni fena halde yiyiyor. Sen de olayın üzüntüsüyle farkına varamıyorsun.

Bu işin arkasında neler olduğunu uzun uzun yazmıştım, bir daha girmeyeceğim. Ama ihalenin kendisinin de dediği gibi Erman Hoca'ya kaldığı bir gerçek. Eğer televizyon programlarıda hakem eleştirilerine son verilecekse ihalenin sana patlaması da doğal be hocam. Bu işin piri sensin. Sorun üslubunun iyi veya kötü olması değil, sorun maçtaki bir pozisyonla ilgili danışılacak, sorulacak, tartışılacak birşey varsa senin öne sürülmen.

Hocam seni yaksa yaksa en çok "Akşam Erman Hoca yorumlar" diyenler yakmıştır. Çünkü senin dediğin gibi Merkez Hakem Kurulu da çok meraklı değil bu eleştirilere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder