26 Ocak 2010 Salı

Çifte Standart Var Kardeşim



Marca Cristiano Ronaldo'nun Malaga maçında dirsek atarak Mtiliga'nın burnunu kırıp kırmızı kart gördüğü pozisyonda yaptığı hareketle Messi'nin Sevilla karşısında benzer pozisyonda Valente'ye yaptığı hareketi karşılaştırarak manşetlerine taşımış.

Web adresinde de bu iki hareketin görüntüleri yeralıyor. Haklı olarak da soruyorlar? Ronaldo'nun hareketinde kırmızı kart, Messi yapınca Valente'ye sarı kart. Üzerine hakemler Real Madrid'i şampiyon yapmayacaklar diye bir geyik de döner artık.

Ama Marca ne kadar Real Madrid'in sözcüsü olursa olsun bu konuda haklı gibi geldi bana.

7 yorum:

  1. İki pozisyon arasındaki fark; birinin dirseği rakibinin tam suratında patlıyor, diğerinde ise kulak bölümüne geliyor. Biri burun kırarken, diğeri kırmadı.

    YanıtlaSil
  2. ronaldonun hareketine kirmizi dogru ama diger oyuncuda sari gormeli,gordu mu bilmiyorum,messide karar dogru,ronaldo adamin burnunu kiriyor,kurtulmak isteyebilirsin ama kimse sana adamin burnunu kirma hakki vermiyor.hareketlerde biraz guc ve nuans farki var,messi adami ittirerek kurtulmaya calisiyor,ronaldo direkt cakiyor.

    YanıtlaSil
  3. ben burun kırılmasına takılmıyorum, messi de savuruyor sonuçta. birine tekme atmakla, tekme atmaya kastedmek arasında nasıl fark yoksa burada da yok. ama yorum tabi. öte yandan ronaldo'yu zerre sevmem, messi'ye de taparım. ronaldı goygoyculuğu yapmıyorum yani. ronaldonun pozisyonunda bildiğim kadarıyla rakip oyuncu sarı kart görmedi. burnunun kırıldığıyla kaldı.

    YanıtlaSil
  4. ronoldonun pozisyonunda rakibide sarı kart gördü ronoldonun maç sonu açıklamasıda rakibinin boyuna yönelik oldu kısa olamasaydı burnu kırılmazdı dedi

    YanıtlaSil
  5. burda ne messi ne ronaldonun rakiplerinden kurtulmaya calismalari dogal,bunu tekme atma ile karsilastirmassin,burda onemli olan uyguladiklari guc ve kurtulma yontemleri,omuz omuza mucadelede adami nasil ezip gecemezsen burdada elinin kolunu kutulmak icin sallarken biraz daha dikkatli salliycan,birde burda hakem ronaldonun bunu kasti yaptigini dusundu cunku dikkatli izlenirse adamin burnunu kiran dirsekden once ronaldo kafasini arkaya cevirip adamin yerini suzuyor.

    YanıtlaSil
  6. işte ben de bunu söylüyorum, messinin yaptığı hareketin şiddetinin az olması bir farklılık arzetmiyor. Eğer elini kolunu arkaya doğru sallıyorsan amacın arkadaki adama zarar vermektir. yoksa durursun ve hakem de faulu verir.

    YanıtlaSil
  7. http://www.footballove.com/2010/01/27/cevap-marc-valienteden/
    adam olayin olusunu anlatmis benim demek istediklerimide.

    YanıtlaSil