18 Ocak 2010 Pazartesi

Futbol Aşktır



Futbol aşktır, bazen ve çoğu zaman en sevdiğimizin önüne geçen bir aşk. Tuttuğumuz takım için sevgilimizle olan randevumuzu ektiğimiz, okulu kırıp maça gittiğimiz, otobüslerde stadyuma gitmek için elli kişiyle akraba olduğumuz, tribünlerde aynı sevdayı binlerce insanla paylaştığımız bizi en çok üzen ama aynı zamanda en çok sevindiren tutkudur futbol.

1-14 Şubat tarihleri arasında İstinye Park'ta Museums of Broken Relationships konseptinde aşktan geriye kalan herşeyin olacağı bir müzede kırık kalplerden geriye kalanlar sergilenecek.

Benim kalbimi en çok kıran aşkım tuttuğum takımın kaybettiği bir şampiyonluk maçıydı. Ben bu müzeye o maçın hatırası olarak sinirden kül tablasını fırlatıp camını kırdığım daha sonra da yeni cam taktırdığım duvar saatini göndereceğim.

Sizin de kalbinizi kıran ve hiç unutamadığınız bir maç varsa dvd'sini, bir oyuncu varsa formasını, havlusunu, kramponunu, takımınıza isyan edip parçaladığınız değerli bir eşyanızı artık neyi varsa gönderebilirsiniz.

Çünkü futbol aşktır, sevdiğiniz birine olan aşkınızı kaybedebilirsiniz, terkediğildiğinizde bir daha asla geri dönmeyecektir. Ama futbol döner dolaşır yine sizi bulur bir yerlerde.

Not: Daha fazla bilgi için http://www.asktangeriyekalanlar.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

1 yorum:

  1. ben hikayesi ile birlikte bir cift krampon fotografi gonderdim info@asktangeriyekalanlar.com adresine. futbolun beni biraktigi o gun ile ilgili de kisa bir hikaye...

    bakalim kabul edecekler mi? ederlerse kramponu da istinye park'a gonderirim artik :)

    YanıtlaSil