18 Ocak 2010 Pazartesi

Haftanın Sözü



"Galatasaray'ın ya da Fenerbahçe'nin teknik direktörüsün. Sana Ernst ile Fink'i bedava verdiler. Alır mısın söyle? Ben almam. Emre Çolak mesela adam yaratıcı oyuncu. Bunlar ne "Alman kazması". Sivok'muş kim bunlar sen alır mısın takımına"...

Hıncal Uluç

Futbolmanya'nın Yorumu: Bozuk saat bile günde iki kere doğruyu gösteriyor. Hıncal Uluç yine abartmış biraz ama mesele bu adamların düz oyuncu olduğunu söylemekse kendisine katılıyorum.

Mesele bu oyunculardan herhangi birini kendi takımına alır mısın sırusuna cevap vermekse onun da cevabı net: "Almam"...

9 yorum:

  1. baros konusunda da doğru şeyler söyledi çok şaşırdım yine saçma sapan sallayacak diye bekliyordum.

    YanıtlaSil
  2. ernste alman kazması diyen bir adamla şu görüşte aynı düşünüp takımıma almam diyorsan haklısın takımına alamazsın çünkü hiçbir takımı çalıştıramazsın!

    YanıtlaSil
  3. evet baros'a ben de çok şaşırdım...

    ernst nedir? matthaus mu, yoksa sammer mi? yoksa ikinci sınıf bir alman futbolcu mu?

    YanıtlaSil
  4. her şeyden önce ernst'in kendisi ve kendisinin muhatap olduğu davranışlarla ilgili yorumlarını bilmek gerekir. adam bundan bi kaç ay önce formunun zirvesindeyken bire bir olmasa da şöyle demişti:

    "burda ne yapıyoduysam almanya'da da onu yapıyodum. ama kimse bana -burda olduğu gibi- çok koşuyorum, top kapıyorum diye süperstar muamelesi yapmıyodu. çünkü orda herkesin görevleri vardı ve herkes görevlerini yerine getirirdi."

    yani adamın iş ahlakı bizim normlarımızın kat kat üstünde olduğu için aslında sadece görev adamı olan bi topçuyu süperstar sanıyoruz. bunu aurelio'da da yapardık. adamın işi o, o yüzden para alıyo. ama sahadaki diğerlerinin dünya umrunda olmadığı için ernst göze batıyo. lorant zamanında da Tuncay aynı şekilde parlamıştı. çalışıp didinirdi, yılmadan savaşırdı, önce taraftarın sevgilisi oldu, sonra fb kaptanı, sonra milli takımımızın süperstarlarından biri oldu. ernst'in durumuyla benzeşiyo bence.

    YanıtlaSil
  5. o kadar da değil, "bedava" verseler Ernst'i Fenerbahçe'ye alırım. selçuk'tan iyidir. Adam yolda top görse karakola bomba diye götürür. Bir de brezilyalı adama (Christian) göbek emanet etmem, bir maç var bir maç yok. Ne yapacağı belli değil. Alman oyuncudan performans alabilmek için ondan daha katı, daha sağlam bir teknik adam olmak gerek. Sadece karakter olarak, futbol bilgisi şart değil. Denizli'de olmayan bu. 2. sınıf Alman bizim ligde 2. sınıf Brezilyalı (Alex) gibi oynar, oynatabilen çıkarsa (Zico).
    Para karıştırmadan, Daum varken Christian+Selçuk= Ernst edebilir takasta.

    YanıtlaSil
  6. selçuk konusunda ne kadar hem fikirsem Alex konusunda da değilim. Eğer bir kategorizasyon yapacaksan en azından alex ikinci sınıfın üst sıralarındadır, ernst ise en altında ya da üçüncü sınıfta.

    YanıtlaSil
  7. haftanın en saçma yorumuydu bu.

    YanıtlaSil
  8. 1. sınıf bir brezilyalı ile 1. sınıf alman oyuncu arasında dağlar kadar fark olduğu için öyle tanımladım. Alex'i sadece atletik olmadığı için Kaka,Ronaldinho,Robinho altına yazarken, ernst'i Sebastian Kehl, frings ve Tim Borowski'nin altına yazıyorum. bence makuldür.

    YanıtlaSil
  9. Gs-Fb = Real-Barça olmuş da haberimiz yok.

    Görende ortasahalarda Xabi'ler, Xavi'ler geziniyor sanar. yapmayın yahu :)

    YanıtlaSil