23 Ocak 2010 Cumartesi

Şansal'dan Erman Hoca'ya Destek


Şansal Büyüka'yı seviyorum, düzgün, şahsiyetli, adam satmayan biri benim nazarımda. Lig TV'nin web sitesinde meslektaşına ve bir anlamda iş ortağına sahip çıkmış. Ortalık istifa etti haberiyle çalkalanıyor ki, kaleme aldığı yazıyı sitede göremeyince bana da doğru gibi geldi.

Ne demiş Şansal Büyüka: "Türkiye'de ligin kalitesini düzeltmek için önce sahaları, oyuncuları değiştirelim, Erman belki de bu listedeki en son kişi, hatta o listede yeralmayadabilir. Erman'ı göndermekle bu ligin kalitesi ve değeri artacak mı"?

Şansal Büyüka'ya bir parantez açarak %100 katılıyorum. Şansal Büyüka da biliyor ki en büyük güç medyanın gücü. Ve medyada yapılanlar toplumun her kesimini etkileme gücüne sahip. Erman Hoca medyada yapılacak bir temizlikte son sıralarda yeralır, ona da tamam. Ama yayıncı kuruluş ve hakim güç bu işe ön ayak olacaksa başlayacağı yer bu mentalite olurdu. Onlar da bu yolu seçtiler.

Şansal Büyüka'ya gelince: Gitse de kalsa da bana kalırsa en yakışanı neyse onu yapmış olacaktır. Bir yanda 14 yıllık ortağı, diğer yanda ekibi var. Neyi nasıl seçeceğine en doğru şekilde kendisi karar verecek. Yapılanlar ve bunların sonuçları haksızlık gözükebilir ama bir zihniyetin değişmesi için liderlerin değişmesi gerekir.

Erman Toroğlu da hakem yorumcuları arasında bu işin lideridir. Onun gitmesi demek medyadaki Ahmet Çakarlar'ın da temizlenmesi anlamına gelir. Şansal Büyüka'nın dediği gibi stadyumların, sahaların, oyuncuların kalitesinin artması ise kulüplerin işi.
Ama önce herkes kendi kapısının önünü temizlemeli.

2 yorum:

  1. sen bu türkçeyi nerede öğrendin?

    YanıtlaSil
  2. haklısın onur özenmek lazım, çok hızlı yazıp başka işlere bakmak zorunda kalmıştım. biraz edit etmeye çalıştım biraz önce. diyeceksin ki düzgün yazamıyorsan yazma. ama bu da benim kendim için yaptığım birşey işte. zamansızlık bazen kaliteyi öldürüyor. elimden geldiğince buna imkan vermemeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil