5 Ocak 2010 Salı

Toni mi, Semih mi?


Bugün az önce iş yerinde Golcü Şansı blogunun sahibi Barış ile hararetli bir tartışma yaptık. Ben de bu tartışmayı bloguma taşımaya karar verdim. Tartışma konusu şu: Luca Toni mi, Semih Şentürk mü?

Tartışma çok kısır olabilir ama temel mantığı şuna oturttuk: Bir kulübün teknik direktörüsün ve başkan sana iki futbolcuyla da anlaştım, hangisini istersin diyor: Toni mi, Semih mi?
Ağır bir soru ve tartışma konusu. Görüşlerinizi bekliyorum. Bizim kadar hararetli tartışan olacak mı merak ettim.
Not: Sinek Valesinin talebi üzerine ülkeleri de üç büyük lig yaptım. İspanya, İngiltere, İtalya (tartışılır)...

10 yorum:

  1. polemiğe girmem toni der geçerim:)

    YanıtlaSil
  2. hangi ülkede teknik direktörlük yaptığın önemli hocam. malum ab üyesi değiliz, sınırlamalar falan...şartlar değişir yani üstelik ingiltere'deysek work permit bile alamayabilir semih. konuyu netleştirirsen daha iyi olur gibime geliyo.

    YanıtlaSil
  3. sinek valesi work permitlere takılma. ülkeden ülkeye değişmez ama türkiye değil, ispanya, ingiltere, italya olsun...

    YanıtlaSil
  4. takimin diger oyunculari da onemli degil mi?

    soyle luca toni nin kafasina "kes de golgesinde raki icelim" topu atabilecek oyuncularin varsa

    -ahhh keske semihe gelseydi bu top!
    demez herhalde kimse :)

    YanıtlaSil
  5. Dünyanın neresinde, hangi ülkesinde, hangi takımın başında olursam olayım, takımına Toni'yi mi yoksa Semih'i mi istersin diye sorsalar tabiiki cevabım 'TONI' dir.
    Tartışmaya bile gerek yok aslında. Hatta buraya taşımana da gerek yoktu, ama alacağın cevaplar eminim futbola bakış açını genişletecektir. Evrensel ol biraz :)
    Saygılar
    DaviD AameS

    YanıtlaSil
  6. Ha bir de unutmadan, koya koya Fiorentina formalı halini mi koydun?
    Yıl olmuş 2010, Toni giymiş Roma'da numara 30'u.
    Arşivinde yoksa gönderebilirim :)
    Saygılar
    DaviD AameS

    YanıtlaSil
  7. o bakıyorum tartışmanın tarafları da katılmış yorum bölümüne:-)

    YanıtlaSil
  8. zanardi'ye katılıyorum. farklı etkenler devreye girer.

    1-takımın oyun stili; örneğin muazzam kanat oyuncuların varsa tartışmasız toni

    2-takımdaki ücret politikası; ucuza kaçacaksak tartışmasız semih

    3-takımın yaş profili; kolej takımı havası vs. oluşturulmaya çalışıyosak "genç"semih tercih sebebi, toni ne de olsa 32 yaşında

    4-kulübün hedefleri; takım başarıya açsa semih, tepeye oynuyosa toni tercih sebebi

    5-takımın ligi; ispanya'da semih-italya'da toni, ingiltere'de hiçbiri:)

    6-takımın geleceği; satar para kazanırız diyosak semih, 1-2 yıl oynatır emekliye ayırırız diyosak toni tabi ki

    YanıtlaSil
  9. İngiltere Lİgine ikisinide almam. İspanya ve İtalya'da ise düşünmeden toni'yi alırım.

    Kendinizi Roma Teknik Heyetinde düşünün. Semih'in tc pasaportunu da unutun. Toni varken Semih'i almayı düşünürmüydünüz. Yada İtalyan olsa Milli Takımda semihe şans verirmiydiniz

    YanıtlaSil
  10. işte ben de onu diyorum ben italya milli takımının başında olsam semih de italyan olsa toniyi değil semihi oynatırdım

    YanıtlaSil