7 Ocak 2010 Perşembe

Arda'yı Tanımam



"Açık söyleyeyim Arda'yı tanımıyorum. Türk Milli Takımı hakkında fazla bir bilgim yok. Sadece Güiza'nın Türkiye'de oynadığını biliyorum. Bir de Manchester United'a 3 gol atan Tuncay vardı onu biliyorum. Ben bu konuda birşey söylemek istemem. Herkes sahada kimin ne olduğunu görüyor".

Hürriyet'in haberi, bir şekilde Messi'ye ulaşmışlar ve Türk spor kamuoyunun Arda mı Messi mi tartışmasında ikiye bölündüğünü sormuşlar. Messi soruyu duyunca neresiyle güldü bilmiyorum ama verdiği cevap çok çarpıcı.

Kuşkusuz Arda yetenekleriyle hala büyük bir istikbal vaadediyor. Ama Türk spor kamuoyunu Hıncal Uluç ve diğerleri diye ayırarak bu soruyu Messi'ye yöneltmek ne kadar doğru emin değilim. Ondan öte Messi gibi bir fenomene ulaşıp soracağınız 2500. soru bu olurdu diye düşünüyorum.



Futbolumuz ne kadar? Futbol vizyonumuz kadar...

8 yorum:

  1. messi de telefonun başında hürriyet'ten arasınlar diye bekliyormuş. hatta sırf bu yüzden guardiola'ya sakatım deyip antremana çıkmamış...

    YanıtlaSil
  2. bir şekilde derken ne şekilde ulaşmışlar? dumanla mı haberleşmişler? yoksa suya atılan mesaj şieleriyle mi? bunlara inanıp yorum yapılır mı yahu :))

    YanıtlaSil
  3. bir şekildeyi hürriyet açıklıyor kaynağını verdim. ne vasıtayla ulaştıklarını da kaynaklarıyla ortayakoyuyor. tüm bunlara rağmen sallama ise de zaten yazının içinde buna da bir yorum var

    YanıtlaSil
  4. asparagas haber ya. hürriyet in kaynak dediği moldovanın dayısının karısı bilmem kim fifa ödül töreninde tanıştığı messiyi hürriyet adına aradı vs... bide telefon numarasının başını ermişler güya. zaten ne kadar taraflı bi haber olduğu ortada çünkü tamamen fb yanlısı(fenerli olmama rağmen söylüyorum) bi haber yapmışlar tamamını okursanız anlarsınız.

    YanıtlaSil
  5. acıyorum bu çocuğa 1 senede bunadı, bunattılar.
    http://www1.sabah.com.tr/2009/03/25/haber,E8852AE48CA44992AEB901416303309C.html

    YanıtlaSil
  6. Messi yalancının öne gideni, insanda haysiyet olur. Messi sana sesleniyorum: bırak bu yalan dolanı hem Sabah'a "Arda benim takımımda hep var" diyip ardından Hürriyet'e "Tanımıyorum" ayakları yapma. Bak Türkiye de ki yüce basınımızı(!) yalancı durumuna düşürüyorsun sonra. Korkuyorsun di mi Arda sen den iyi topçu diye(!).

    Hocam o bu değilde. Arda evelsi gün çıktı dedi "Beni Messi ile nasıl kıyaslarlar, o Dünyanın en büyük futbolcusu diye". Hani bunu söylemek için futboldanda anlamaya gerek. Hala insanlar neyi neiçin kıyaslıyorlar, anlamış değilim. Artık iş art niyete kaçmaya başladı.

    YanıtlaSil
  7. O değilde hala hürriyet okuyan ve kâle alan mı var!!! Geçiniz...

    YanıtlaSil
  8. Hürriyet bir avuç kendini bilmezin elinde şaka gibi haberler yapmaya başladı.İnsanların bu habere inanmalarını nasıl bekliyorlar anlamıyorum.Ayrıca hadi doğru diyelim.Arda'yı tanımamak Messi'nin ayıbıdır diye düşünüyorum.Son turnuva Avrupa 3.olmuş ve tüm dünyanın dikkatini çeken bir takımın yıldızıydı adam yahu.Nasıl tanımaz Messi , Arda'yı Hamit'i Tuncay'ı.Ah Saat_chi Ahh!!

    YanıtlaSil