11 Ocak 2010 Pazartesi

Haftanın Sözü



"Beşiktaş taraftar kalitesini hep beraber düzelteceğiz".

Yıldırım Demirören

Bu sözlerden bazı çıkarımlar ve sorular geldi aklıma:
  1. Beşiktaş taraftarı kalitesizdir. (Ben demiyorum Yıldırım Demirören diyor)
  2. Küfreden kalitesizdir, o halde başkan işe kendinden başlayacak.
  3. İlk iki maddeden mantıksal bir çıkarıma gidersek Beşiktaş Başkanı kalitesizdir (Bunu da ben demiyorum, öyle bir çıkarıma söylem beni itiyor).
  4. Hiçbir Beşiktaşlı başkanına küfredemez. (Buradan da Süleyman Seba ve Serdar Bilgili'ye küfredenlerin ne olduğu konusunda bir tartışma çıkar ortaya)
  5. Taraftar kalitesini düzeltmek için yurt sathında Beşliktaşlılık ya da o meşhur "Beşiktaşlı Duruşu" kursları mı açılacaktır anlayamadım.
  6. Kurs açılırsa ücretini kim karşılayacaktır, mesela Demirören kendi cebinden verip ayrılırken bunun parasını da isteyecek midir?
  7. Yönetim toplantıları kayda alınacak mıdır? Mesela biz futbolseverler orada edilen küfürleri duymak isteriz.
  8. Yönetimde küfredenler başkan olsun olmasın bu kurslara katılacak mıdır? Katılacaksa ücretini kim karşılayacaktır? Yoksa bütçede genel giderler adı altında bir kalemde mi toplanacaktır bu ücretler?

Daha birçok sorum var, yine nutkum tutuldu...

Not: Karikatürü http://akinyaman.blogspot.com/ adresinden aldım, çok güzel çizimler var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder