18 Ocak 2010 Pazartesi

Trinaldinho


Tepkiler alıyorum çevremden Ronaldinho'yu neden bu kadar göklere çıkartıyorsun diye, hatta sadece bana değil onu öven yazılar yazan tüm bloggerlara geliyor bu tepkiler. Alt tarafı Siena'ya üç gol attı bütün maçta sahada dolaştı ne farkınız var skor yazarlarından yönünde bu tepkiler.

İyi de hepimizin özlemi de iyi bir Ronaldinho'yu tekrar sahalarda izleyebilmek aslında, başka birşey değil. Hepimizin aklında o Chelsea karşısında muhteşem maçlar çıkaran adam var. Ve o adamı özlüyoruz.

Biraz kırıntılarını gördüğümüz için de yarın için umutlanıyoruz. Yoksa başka birşey değil.

5 yorum:

  1. 'bütün maç saha dolaştı' diyen blog yazarları kimler lütfen söyle bir daha okumayalım. Ronaldinho yu sevmem ama en azından yorum yaparken maçı izleyelim.

    YanıtlaSil
  2. hayır benim gibi ronaldinhoyu öven diğer blogerlara da tepki geliyor dedim. çevremde birkaç kişiye rastladım hemen adamı şişirmeyin diye...söylediğim oydu...

    YanıtlaSil
  3. bütün maç sahada dolaştı diyen benim ancak Juventus maçı için söylenmiş bir söz o!
    Onun dışında adamı şişirdiğiniz kesin, bu yeni yazı da bunu gösteriyor!
    Bu dişlek arkadaşı Manchester maçında da hat-trick yaparken, dünya kupasında maçları geri çevirirken görürsem fikrim 'belki' değişir.
    Ronaldinho'nun yeri babaocağıdır. Kankaları Ronaldo, Roberto Carlos, Adriano onu bekliyor kumsalda şort mayolarla!

    YanıtlaSil
  4. Bende blogumda yazısını yazdım ama bunu sadece gol attı diye yazmadım. Bu sezon gerçekten çok iyi oynuyor.

    YanıtlaSil
  5. bu adamın birgün iyi oynayabilme ihtimalini bile sevdik. tabiki eskiden tek başına birçok maç alırdı bunu beklemek şimdi hayal ama nefes aldığı müddetçe tekrar tahta çıkma ihtimali hep vardır bu adamın.

    YanıtlaSil