17 Ocak 2010 Pazar

Kaleci Takımı Vezir de Eder Rezil de


Haftasonu iki kaleci performansı izledim, biri ne kadar feleketse diğeri bir o kadar büyüleyici idi. Chelsea'nin attığı 7 golün en az üçünde pozisyon hatası yaptı Fulop, diğer gollerde de fundemental eksikleri göze çarpıyordu.

Maç içerisinde bazı golleri nasıl çıkarsın diyeceğiniz pozisyonlar da olabilir mesela Ashley Cole'un ortasında Lampard'ın takımının dördüncü golünü attığı pozisyon gibi. Ancak o golde bile bir kalecinin ceza sahasına nasıl hakim olmadığını izledik. Altıpasın üzerine gelen bir ortaya nasıl çıkamadığını. Ya da ilk golde karşı karşıya kaldığı pozisyonda Anelka'ya nasıl teslim olduğunu. İkinci golde Malouda'nın şutuna nasıl uzanamadığını. Uzatmayacağım bence berbat bir kalecilik vardı sahada.

Tot'ham Hotspur ise ne yaptıysa geçemedi Hull City kalecisini. Myhill tek başına duvar ördü White Hart Lane'de rakibine. Modric, Krancjar, Crouch... Kim vurduysa top Myhill'de kaldı. Öyle ki Mhyill'in sadece altıpas üzerinden vurulup da kurtardığı 3-4 pozisyon var.

Mhyill takımını kurtaran adam oldu, Fulop için ne diyeceğimi bilemiyorum.

2 yorum:

  1. tottenham yense 175, 1 handikaplı yense 300 lira alıyodum. iki kuponum da bi tek tottenham'dan yattı. maç bittiği anda tottenham'a allah belanı versin diye tweet göndermiştim:) meğer kaleci harikaymış, özür dileyeyim adamlardan=)

    YanıtlaSil
  2. benim son zamanlarda izlediğim en iyi kaleci performanslarından biriydi

    YanıtlaSil