12 Ocak 2010 Salı

Geri Dönüş


Bu sabah Edu Dracena'nın açıklamalarını okudum Milliyet'in internet sayfasında. Daha önce gönderilen birçok yabancı oyuncunun söylediklerine benzer şeyler anlatmış:

"Fenerbahçe’deki çöküş ve vefasızlık Marco Aurelio ile başladı. Oyuncuların gönderiliş şekilleri hiç doğru değildi. Aynı şekilde Appiah’ı da kötü gönderdiler. Maldonado’ya yapılanlar bir başka durum. Fenerbahçe’nin son birkaç yılına bakın. Appiah, ben, Maldonado, Josico, Marco Aurelio, Luis Aragones, şimdi de Roberto Carlos. Hepsi FIFA’lık oldular. Yani hepimiz haksısız, bir tek onlar haklı. Fenerbahçe Kulübü birisi ile olmak istemeyince duygusuzca kapıyı gösteriyor".

Başkan'ın kulüpte tek sözü geçen olduğundan, devre arası soyunma odasında attığı fırçalardan, Zico ve kardeşinin neden gittiklerine kadar herşeyi dökmüş.

Farkında mısınız bilmiyorum ama son yıllarda ortaya çıkan bu tablodan sonra artık kimse Fenerbahçe'de kurumsallaşmadan bahsetmiyor. Tersine gidiyor Fenerbahçe, 80'li yıllara geri dönüyor zihniyet olarak gitgide.

2 yorum:

  1. Aziz Yıldırım yaşlanıyor. İnatçı bir ihtiyar olma yolunda adım adım ilerliyor.

    YanıtlaSil
  2. Maldanodo, Josico neden gönderilsi soruyorum. Kurumsallıkta kişiler yoktur kurum vardır. Yani duygusallığa yer yoktur. İşine yaramıyorsa gönderirsin. Hakkını hukukunu vererek.

    Gelelim Appiah'a o neden gitti, neden uefa her konuda fenerbahçeyi haklı buldu. Sözleşmesi askıya alındı ama appiah uefa ya gitti sonra haksız olduğu ortaya çıktı futbol hayatı bitmek üzere.

    Aurelio'yu göndermiş, kendisi sözleşme maddesine uymayıp kaçıp gitmedimi.

    Edu? Sakatlandı tüm tedavisi yaptırıldı fakat sakatlığı uzadığı için sözleşme fes edildi. Tüm hakları verildi.

    R.Carlos, Fenerbahçe'ye para için geldim dedi ailevi sebeplerden dolayı gitti. FB giderken bonservis bedeli istedi diye cır cır konuşmaya başladı.

    Luciano; Efsan defans, sakatlığının uzun süreceğini anlayınca kendisi talep etti ayrılmayı. Yabancı kontejjanı açılsın diye. Şimdi kim haklı. Fenerbahçe mi, diğerleri mi, Luciano mu?

    kurumsallığın ne olduğu konusunda fikirleriniz var ise paylaşıtrsanız sevinirim...

    Lütfen diğer takımlar neler yapıyor bir bakın...

    YanıtlaSil