11 Ekim 2009 Pazar

Terim İstifa Etti, Ya Sonra?


Bu kadar berbat bir eleme grubu performansından sonra Terim'in istifasını isteyenlerin sayısı eminim bu ülke nüfusunun %99'u kadardır. Ben %1'im (Gecenin bir yarısı Ermenistan maçı sonrası istifa edeceği haberi TV'de yayınlandı).

Bir insanın yerine yenisini koyamamak o toplumun ayıbıdır ama koyamıyoruz işte. Türk futbolunun son 10 yılına baktığınızda kazanılan başarıların yarısından fazlasında onun adı geçer. Ama bizim ülkemizin en sevdiği oyun nedir biliyor musunuz? Adam Asmaca...

Fatih Terim'i zerre sevmiyorum. Egosu şişkin değil obez olmuş bir adam benim gözümde. Blogu okuyanlar bilirler, bu eleme grubu rezilliğinin sorumlusu Fatih Terim'den daha çok geçen sene Fenerbahçe ve Galatasaray'ın yönetimlerinin yanlışlarıdır diye yazmıştım. Form durumu yerlerde sürünen bir futbolcu topluluğu ile bu kadar oluyor işte.

Hem Allahaşkına Avrupa üçüncüsü olduk ve başında bu adam vardı ama Avrupa üçüncüsü olacak bir futbol ekolü yok ki bizde. Keza Dünya üçüncüsü de. Niye Şenol'un, Denizli'nin ve en fazla da Terim'in taşın suyunu çıkarttıklarını görmezden geliyoruz? Niye Avrupa'da futbol oynayan bu ülke topraklarında yetişmiş oyuncumuz yokken burnumuzu kaf dağında görüyoruz?

Arda Barca'da, Tuncay Manchester United'da, Semih Inter'de oyunuyor da ben mi bilmiyorum (Bana göre halihazırdaTürk futbolunun en iyi üç oyuncusu bunlar olduğu için örnekleme içerisinde isimleri yeralmıştır yoksa kendileri ile ilgili en ufak bir sorunum yok)?


Diye ağıt yaktıktan sonra gündelikçi basın şimdi kına yakın diyorum...Gecenin bir yarısı tüm kızgınlığımla...Ve 2010 hayalleri kaybolmuş bir futbol sevdalısı olarak. Ve içi şişerek zap yapa yapa Belçika maçını izlemiş biri olarak...Ve bu ülkede günü kurtaran politikalardan bıkmış biri olarak...
Ve ya sonra...


1 yorum:

  1. ben de o %1'deyim. Yerine getirecekler aceminin birini, yine 3-4 sene sonra Terim'i çağıracaklar.

    YanıtlaSil