22 Ekim 2009 Perşembe

Tehlikenin Farkında mısınız: Dijital Platform Savaşları




Maçı Digiturk üzerinden TNT kanalından izledim. Ve maç boyunca D-Smart'ın Emre Tilev'in ağzından yasal uyarı anonsları, alttan ve üstten geçen uyarı bantlar, yayının donması, kesilmesi, ekranın ortasında çıkan D-Smart logosu maç keyfini ikiye katladı.

Evimizin içine girdiler, artık evimin salonunda dijital platform savaşlarını yaşıyorum. Ben tüketiciyim bu maçı izlemek için D-Smart kutusu alırım veya almam. Ola ki almış olsaydım D-Smart'ın yasal uyarılarına maruz kalacaktım. Ekran donmayacaktı belki, ekranın ortasında logo da çıkmayacaktı. Ama verdiğim parayla rezil olacaktım. Hiç olmazsa bu rezilliği para ödemeden yaşadım.

Evimin ortasında şifreler algoritmalar, Emre Tilev'in dayanılmaz ses tonuyla yaptığı anonslar yüzünden oluşan konuşma baloncukları uçuşuyor. Beynimi kemirdiniz adeta.
Varsa bir sıkıntınız gidin mahkemede halledin. Kutu var veya yok ben maçı keyifle izlemek istiyorum. Açtırmayın kutuyu, söyletmeyin kötüyü. Düşler sahnesi kabusum oldu bu gece...


2 yorum:

  1. kutusu olanlarda da aynı şeyler yaşanmış maalesef.
    isyan vaktidir, çok geç olmadan

    YanıtlaSil
  2. Bu akşam savaş tam anlamıyla resmileşti bence de!

    YanıtlaSil