20 Ekim 2009 Salı

Korkuluk



Rivayet odur ki Arsenal'in antremanlarına kargalar dadanmış. Wenger de çözümü her futbolcusunu bir saat korkuluk olarak sahanın ortasına dikmekte bulmuş. Arsenal'deki alışkanlıkları fotografta görüldüğü gibi Rus Milli Takımı'nda da devam ediyor Arshavin'in.

Not: Uykusuzluk, dikkatsizlik ne derseniz deyin Arsenal antremanı diye girmiştim postu. Ama bir arkadaşımız düzeltti bana gönderdi yorumla. Yanlışlık için kusura bakmayın. Dün post bile giremeyecek kadar yoğundum. Bugün gözümü açtı yazı yazmaya başladım. Ama yorgun kafayla böyle bir hata yapmışım. Affola:-(

2 yorum:

  1. Ama bu rus milli takım antermanı

    YanıtlaSil
  2. yanlışlığı düzeltip altına da notumu yazdım, dediğim gibi dolu kafa ve uykusuzluk olayı. fena çarpmışım ama duvara kabul ediyorum

    YanıtlaSil