17 Ekim 2009 Cumartesi

Milli Takım'a İkinci Adam Arayanlara


Milli Takım teknik direktörü kim olur bilemiyorum ancak kim olursa olsun benim onun yardımcısı olarak ve ileride Milli Takımı'n başına yakıştıracağım bir isim var: Tugay Kerimoğlu.

Tugay futbol oynadığı yıllarda saha içerisindeki yeri itibariyle oyunu en iyi görmesi ve okuması gereken bölgelerden birinde oynadı. Milli Takım ile çok önemli başarılarına bir de Glaskow Rangers ve sonrasında efsaneleştiği Blackburn formasıyla hatırı sayılır bir futbol vizyonu ekledi. Ben bu vizyon sayesinde onun Türk futbolunun bir beş on yıl ilerisinde olduğunu düşünüyorum. Bunun nedeni Vodafone reklamlarında bahsettiği gibi bir İngiliz'den Londra'ya ilk gittiğinde wireless ile kablonun olmadığı yerde internete nasıl bağlanıldığını öğrenmiş olması değil. Ama bu gerçeklik daha internet dünyası ile bile yeni barışan bir toplumun önünde olduğunu belgeleyen bir gösterge.

Tugay futboldaki gelişmeleri çok yakından takip edebilecek bir yurtdışı ağa sahip. Yabancı dili sayesinde uluslararası turnuvalarda gerekli iletişimi ana dili gibi kurabilecek bir şansı da var. Herşeyiyle elbise üzerine oturuyor gibi.


3 yorum:

  1. Hakan Şükür varken, Tugay'a yedirirler mi sanıyorsun? Kendilerince daha örnek bir ikon var çünkü. Eğer yabancı teknik direktör gelirse, yüzde yüz Hakan Şükür de görev alacak menajer ya da bir başka görevle

    YanıtlaSil
  2. yedirip yedirmemek ayrı mesele, zor tabi tugay'ın gelmesi. en başta türkiye'de lobisi yok. ben sadece onun gelmesini arzu ederdim. yakışırdı da...

    YanıtlaSil
  3. yakışmaz olur mu? hem de nasıl yakışır. orası ayrı mesele. çok isterim, çok..

    YanıtlaSil