18 Eylül 2009 Cuma

Ronaldo'ya PR Çalışmaları



As Gazetesi Ronaldo'nun saatte 103 km'ye ulaşan frikiğini manşetlere taşımış. Cristiano Ronaldo F.C. Zurich karşısında 2 gol atmış ve kullandığı frikikte topun hızı saatte 103 km'ye ulaşmıştı.

Hiç kuşkusuz Ronaldo iyi frikik atan bir oyuncu. Ancak attığı golde kalecinin azımsanmayacak şekilde hatası olduğunu da düşünüyorum. İş topa vurma sertliği ise Roberto Carlos'un 120 km'yi bulan şutlarını biliyorum. Keza Lothar Matthaus'un, Stuart Pearce'ın, Ronald Koeman'ın, Mihailovic'in...

Örnekleri çoğaltmak mümkün tabi. Bana Ronaldo için biraz fazla PR yapılıyor gibi geliyor.



2 yorum:

  1. Konu hız olursa Hami da bahsi geçen tüm futbolcularla yarışabilir.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle yarışır ben sadece global pazarı olan futbolculardan örnek verdim.

    YanıtlaSil