13 Eylül 2009 Pazar

Haftanın Sözü


İtiraf ediyorum, Telegol'ü izliyorum. Çünkü eğer futbolun komedi yönü varsa işte o bu program. Dün akşam Galatasaray - Beşiktaş maçı sonrası Ahmet Çakar değerlendirmelerini yapıyordu. Söz dönüp dolaşıp Mustafa Sarp'ın röportajı ile onun kişiliğine geldi. Ahmet Çakar da başladı yine konuşmaya işte Mustafa Sarp şöyle, iyi, böyle delikanlı. Sonra mı? İpin ucu kaçtı

Ahmet Çakar: Mustafa Sarp çok da yakışıklı bir adam.

Gökmen Özdenak:O zaman gitsin "Sex&The City'de oynasın"

Ben:??? (Dumur vaziyetimi nasıl anlatabilirim bilemiyorum).

2 yorum:

  1. Reklam arasında ben de denk geldim. Çakar Skibbe için demişti "yakışıklı adam, sex and the city de oynar. futbolla uğraşmasın" diye geçen sene. Özdenak oradan gönderme yaptı sanırım
    not: Özdenak da şaşırttı bu hafızasıyla hakkaten

    YanıtlaSil
  2. ben geçen seneki programı bilmiyorum ama özdenakta hakikaten bazen çapını aşıyor

    YanıtlaSil