14 Eylül 2009 Pazartesi

Basından Anti-Alexçi Yorumlar


Altan Tanrıkulu'nu eskiden severdim, yazılarını da okumaktan zevk alırdım. Hoş şimdilerde hiç katılmadığım şeyler yazıyor diye sevmekten vazgeçtim demiyorum. Ama o kadar çok Alex'i yerden yere vuran yazılar yazıyor ki... Fenerbahçe'ye Bursaspor maçını getiren adam için yazdıkları bile överken iki kat yerin dibine geçiren cinsinden. Aşağıda yazısından küçük bir bölümü koydum.

"Oturup Fenerbahçe’nin oynadığı futbolu sağa çeviriyorsunuz, sola çeviriyorsunuz ne kadar eleştirirseniz eleştirin Alex’in öne çıktığı bir takım görüyorsunuz. Bu durumda bize de Alex’e saygı duymak kalıyor. Alex’in oynadığı futbolun ritmi belli, temposu belli. Fenerbahçe şimdilik onun üzerinden hücum etme alışkanlığını sürdürüyor. Ama sarı lacivertli ekibin Alex ile geçmiş yıllarda gelebildiği yerler belli. Bu Fenerbahçe kayıpsız ilerliyor şimdilik.. Ama şimdilik"..

Şimdi benim aklıma şu geliyor: Fenerbahçe geçen yıl haricinde son derece başarılı bir dönem geçirdi. Daum ile üç yıl ve Zico ile iki yıl boyunca tarihinde hiç olmadığı kadar başarılı ve istikrarlıydı belki de. Üstelik Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek final oynayan ikinci Türk takımı oldu. O çeyrek finale çıkarken özellikle Inter ve Sevilla karşısında "koşmayan" Alex'in neler yaptığını herkes hatırlıyor herhalde.

Basının belli bir bölümünü anlıyorum da Altan Tanrıkulu'nun bu Alex'e karşı olan tutumunu anlayamıyorum. Bilen varsa lütfen bana da söylesin.


2 yorum:

  1. ya bende bitiyorum şu günümüz futbolunda koşmayan oyuncuya yer yok olayına, 2003 de sergen 250 kilo göbekle şampiyon yapmadı mı bjk yi, hagi deli gibi defans mı yapıyordu, bu adamlar yıldız dı da durarak gol kralı ve asist kralı olan bir sezonda fenere en az 10-12 maç getiren adam nası kötü anlamıyorum

    YanıtlaSil
  2. hagi çok mu koşuyordu? ronaldinho'nun ben defans yaptığını pek hatırlamıyorum. biz de koşma olayı defansa kadar gelip oradan tekrar hücuma çıkma anlamında kullanılıyor. oysa alexx'in maç boyu katettiği mesafeye baktığınızda genelde fenerbahçe onbirinde hep ilk beştedir. günümüz futbol gerekleri kavramı beni de bitiren bir kavram.

    YanıtlaSil