25 Eylül 2009 Cuma

Maradona Esmiş


"Takımla ve kadro seçimiyle ilgili herşeye ben karar veririm, birbaşkasının dayatmasına en son katlanmak zorunda kaldığımda bu dayatmayı kabul etmemiştim ve 15 yaşındaydım. Şimdi 48 yaşımda yine kabul etmem. Bugün listede yeralan milli oyuncuları ben çağırdım ve kimse listede hangi oyuncuların yeraldığını bilmiyordu. Benim dışında kimse kimin çağırılacağına karar veremez, bu son derece açık. Diğer listelerde yeralabilecek pek çok oyuncu var, oyuncularımızın milli formayı giyebilmek için daha birçok şansı olacak".
Diego Armando Maradona

Riquelme'yi yaşlı ve formsuz olduğu için kadroya dahil etmeyen Maradona son Gana maçı için Ortega'yı kadroya aldı. Bir zamanlar Süleyman Seba ve asker arkadaşları Walsh, Wilson ve Mc Donald vardı. Bu da o hesap... Sinirler gerildikçe, stres arttıkça Maradona daha fazla hata yapıyor gibime geliyor.
Terim'in "ben ders almam,ders veririm" sözü çokça eleştirilmişti. Futbolculuk konusunda kimse Maradona'nın egosunun üzerine çıkamaz ama iş teknik adamlığa gelince Maradona Terim'den ders alsa fena olmayabilir gibime geliyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder