14 Mart 2010 Pazar

Siz Nesiniz?



Üstünü ört, yutkun, on kez düşün bir kere bile söyleme bir yere kadar. Diyarbakırspor'u zerre düşünmeyen bir zihniyetin üzerine, kendi insanını zerre düşünmeyen o küçük beyinlere susarak ve sağ duyulu davranarak da hiçbir şey değişmiyor.

Size soruyorum savaş mı var, kimi öldürmeye gidiyorsunuz? Sahada gırtlaklamaya gittikleriniz sizin düşmanınız mı? Ekmeğinizi mi çaldılar, ocağınızı mı söndürdüler, canınıza mı kastettiler?

Neyin kavgasını veriyorsunuz, bu verdiğiniz insanınızın kavgasıysa sizin insanınız bunu mu görmek istiyor zannediyorsunuz? Şimdi bombayı 70 milyonun ortasına attınız ve bundan memnun musunuz? Futbolun içine ettiniz çok mu birşey yaptınız? Zaten Ankaraspor olayıyla içine edilen bir lig, sizin bu yaptığınızla rezalet oldu, çok mu iyi ettiniz?

Kavganızın yeri futbol sahaları mıdır? Yoksa siz futbolla alakasız kişilersiniz de provakasyona mı geldiniz? Tabi ki alakanız yok ve provakasyona geldiniz? Geldiniz de hiç iyi etmediniz? Gram beyin olmayan, ne sürüsü olduğu belli olmayan bir grubun yaptığı bu çirkinlik nasıl açıklanabilir? Bırakın Türk futboluna ve Türk halkına kendi şehrinin insanına bu kadar zarar vermek akla mantığa sığabilir mi?

Bu yaptıklarınızla Diyarbakır'ı ve Diyarbakırspor'u mutlu mu ettiniz yoksa başka şeylere mi hizmet ettiniz? Bu blogdan birkaç kere bağırdım, benim tanıdığım 8-10 tane öz be öz Diyarbakırlı çocuk vardı. Hepsinin gözleri ışıl ışıl parıldıyordu ve hepsi sevgi dolu gözlerle bakıyorlardı bana. Her Diyarbakır'a gidişimde bir proje nedeniyle iş icabı onlarla biraraya geliyordum. Benim gördüğüm Diyarbakır siz değildiniz.

Siz Diyarbakır değilsiniz, siz hiçbirşey değilsiniz. Futbolda terör varsa Terörist Sizsiniz.

1 yorum: