10 Mart 2010 Çarşamba

Galatasaray-Ankaragücü Maçına İkinci Bilet


Dilkulübü senden de irtibat bilgilerini bekliyorum. bir bilet de sana gelecek kuradaki sorundan dolayı.

Kazanan Karum, bugün şanslı gününüde. Email,ceptel ve adres bilgilerini armagan.ozkaynakci@gmail.com adresine göndermeni bekliyorum. Dilkulübü yedekte.

Önce biletler kapalı üstten onu da belirteyim istedim. İlk bileti verdik, sıra ikincisinde. Bu seferki sorumuz Ankaragücü ile ilgili. Aslında biraz Galatasaray biraz Ankaragücü dersek daha doğru olur.

Galatasaray'ın efsane teknik adamı Fatih Terim hangi yıl Ankaragücü'nün başına teknik direktör olarak geçmiştir?

12:00'a kadar gelen cevapları kabul ediyorum. 12:00'dan sonra gelen yorumlar arasında yapılacak çekilişle Avea'nın Galatasaray-Ankaragücü maçına verdiği son bileti kazanan talihli belli olacak.

11 yorum:

  1. 1987 yılında göreve başlamıştır .

    YanıtlaSil
  2. 1987 yılında

    m.ekinci_52@hotmail.com

    mustafa ekinci

    YanıtlaSil
  3. 1987 yılında

    m.ekinci_52@hotmail.com

    mustafa ekinci

    YanıtlaSil
  4. 1987 yılında başlamış ve iki yıl sürmüştür kasımpaşa maçına bilet kazanmıştım ama arayan soran olmadı yine kazanıp bu sefer gidebilmek umuduyla
    burak

    YanıtlaSil
  5. 1987-1989 yılları arasında..

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar bu yanlışlık yüzünden yedekteki dilkulübüne de bir bilet vereceğim.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. geç kaldık galiba ama 1987

    YanıtlaSil