16 Mart 2010 Salı

Mourinho'nun Şifresi



"Ada'daki dört büyüğe baktığımda Chelsea'de olduğum yıllarda rakip olduğumuz Sir Alex Ferguson, Arsene Wenger ve Rafa Benitez hala takımlarının başındalar. Chelsea'nin başında hala olabilmek çin gereğinden çok daha fazlasını yaptım. Hala Chelsea'nin başında olabilirdim. Ama artık geleceğe bakacağız. Chelsea'de hiç kimseyle bir sorunum yok, çok iyi ilişkilerimiz var. Bugün yapacağımız maç sadece Şampiyonlar Ligi'nde bir çeyrek final mücadelesi benim için, hepsi o.

Bugün kazanırsak kendimi tutacağım çünkü Chelsea 3,5 yıl görev aldığım takım. Oradaki o büyük oyuncular bana çok büyük zaferler yarattılar. Ama bu kazanmayı istemediğim anlamına gelmesin. İlk maçı 7 kez izledim, ileri geri sararak. Kazanmak için gerekli motivasyona fazlasıyla sahibim"

Mourinho yaptığı açıklamalardaki şifreleri çözmeyi çok seviyorum. Mourinho için Chelsea çok farklı ve çok sevdiği bir kulüp. Ama içinde öyle bir ateş var ki içi kan ağlaya ağlaya da olsa Chelsea'den değil Abramovic'ten intikamını almak istiyor. Bu akşam bunu başarabilecek mi göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder