3 Ağustos 2009 Pazartesi

Süper Ligimizin Gerizekalı Seyircisi



Şunu hiçbir zaman unutmayalım, biz futbol yazmaya çalışıyoruz. İçimizde belki 50, belki 100, belki 2000 kişiye seslenenler var ama seslendiğimiz kitle belirli bir kültür düzeyinin üzerinde futbolu futbol olduğu için seven bir kitle.

Oysa gerçek dünya öyle değil. Daha sezon başlamadan sezon açılışında Ankaragücü tirbünleri karışmış. Serkan Kırıntılı protesto edilmiş. Buna engel olmak isteyen Hikmet Karaman seyirciyle karşı karşıya gelmiş. Takım kaptanı Ceyhun seyirciyle tartışmış. Hemen yakınında birbaşka şehirde Kayserispor-Erciyes maçında bir taraftar sahaya atlamış. Özel güvenlik müdahale edince 40-50 kişi daha sahaya atlayarak arkadaşlarını tribüne çıkarıp sahayı Teksas'a çevirmişler.
Sonuç: Daha lig başlamadan eski tas eski hamam. Gerizekalılık Evrenseldir diye yazmıştım Cristiano Ronaldo'nun imza töreninde kendini yerden yere vurup Ronaldo'ya ulaşmak isteyenler için. Sözümü geri alıyorum. Gerizekalılık bizim gibi az gelişmiş toplumlara özel birşeydir. Bu tabloyu yaratanlara söyleyebileceğim en hafif şey GERİZEKALI oldukları. Daha ağırlarını bu blogun prensiplerinden dolayı söyleyemiyorum. Çekin elinizi futboldan...Ben kendi adıma sizleri görmek istemiyorum artık...


İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılar:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder