27 Ağustos 2009 Perşembe

Fulbolda İslami Açılım



Morinho'nun Muntari ile ilgili Ramazan ayında oruç tutuyor olmasının sahadaki performansına nasıl yansıdığına ilişkin eleştirileri gündeme geldi geçtiğimiz günlerde. İtalya'daki Müslüman Cemaati Lideri cevaben sert bir yanıt gönderdi Morinho'ya.

Bu tartışmalar süregelirken yurtdışında forma giyen Müslüman ve kalburüstü oyuncular kimler düşündüm. Aklıma gelenleri sıralıyorum. Sizin de ekleyecekleriniz olacaktır mutlaka.


Samir Nasri
Robin van Persie
El Hadji Diouf
Nicolas Anelka
Salomon Kalou
Marouane Fellaini
Leon Osman
Kolo Toure
Freddy Kanoute
Franck Ribery
Yaya Toure
Sulley Muntari
Eric Abidal
Muhammed Sissokko
İbrahim Afellay
Karim Benzama
Hatem Ben Afra
Mido
Valon Behrami
Josep Desire Job
Zlatan Ibrahimovic
Ali Karimi
Didier Drogba
Bacary Sagna
Mahamadou Diarra
Hasan Salihamidzic
Thierry Henry

Bu sıraladığım isimler arasında bildiğim kadarıyla Van Persie, Anelka ve Ribery sonradan İslamiyet'i seçen isimler. İçlerinde Avrupa'da forma giyen Türk oyuncular yok tabi ki. Bir de ben kalburüstü bir kaleci bulamadım ya da aklıma gelmedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder