11 Ağustos 2009 Salı

Kaka'nın Zor Anları



Real Madrid USA kampında Washington DC ile yaptığı özel maç sonrasında Adidas tarafından düzenlenen bir etkinlik çerçevesinde Kaka Birleşik Devletlerli çocukların sorularını yanıtladı. Bu etkinliğe katıldığı için şimdi çok pişman olsa gerek. Soru ve cevap bölümü olduğu gibi aşağıda.

Jimmy: Merhaba, isminin İngilizce'de o malum kelime (poop) anlamına geldiğini biliyor musun? Ve sana bundan sonra Poop diye hitap etmeme itirazın var mı?

Kaka: Evet bunu biliyorum ve ikinci sorun için evet bu şekilde hitap etmeni sakıncalı bulurum.

Connor: Yahudilerden nefret edip etmediğini merak ediyorum?

Kaka: Kimseden nefret etmiyorum. Kağıtta yazan soruyu doğru okuduğuna emin misin Connor?

Connor: (Başı ile onaylar)

Suzy: Kaka sen benim en beğendiğim oyuncusun. Sana kardeşimle ilgili bir soru soracağım. Kardeşim Amanda her akşam yemek yedikten sonra kusuyor. Bu konuda ne yapmalıyım?

Kaka: Bu tip soruların üzerinde düşünmeniz gereken tipte sorular olduğunu düşünmüyorum. Durumu ailene söylemelisin.

Timothy: Ben Real Madrid'i ve dondurmayı seviyorum. Ben sen ayrıldıktan sonra yaşama isteğini kaybeden Milan taraftarları için üzülüp üzülmediğini merak ediyorum?

Kaka: Umarım kimse kendini bu kadar kötü hissetmiyordur. Ancak bu tip sorular...Herhangi biri profesyonel futbolculuğun neye benzediğini bilmek ister mi ya da video oyunlar oynamayı sevdiğimi?

Jon: Hayatının zor olduğunu düşünüyor musun?

Kaka: Her zaman şükrettim. Ben doğru yerde miyim? Adidas'ın yetkilileri nerede? (Artık iyice köşeye sıkışmaya başlıyor)

Amanda: Benim bir sorum yok, Suzy'nin bir yalancı olduğunu ve esas onun yatağını ıslatma konsunda endişelenmesi gerektiğini söylemek için sözaldım.

Suzy: Böyle birşey yapmadığımı biliyorsun Amanda!

Kaka: Durum kızışıyor...

Anthony: Ailemin beni sevmediğini düşünüyorum. Bu durumda beni evlat edinir misin?

Kaka: Neden böyle düşünüyorsun?

Anthony: Bana söylediler.

Kaka: Ohhh, sanırım Ronaldo beni arıyor, artık gitmem gerek. Hoşçakalın...

Çocuklar: Hoşçakal Pooooopp!

Kaka: Yüce İsa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder