29 Ağustos 2009 Cumartesi

Cumartesi Notları



Cumartesi gecesinin yıldızı hiç kuşku yok ki Robben ve gecenin takımı Bayern Munich. İkinci yarıda Hamit'in yerine giren Robben Wolfsburg karşısında 3 puanı elleriyle çıkarttı. İki kontratak pozisyonunda attığı gollerle 3-0 galip ayrıldı Bayern geçen yılın şampiyonu Wolfsburg karşısında. Van Gaal ve maç öncesi promosyon biraları içen Bayern taraftarı da rahat bir nefes aldılar.

Premier Lig'de haftanın maçı Manu ve Arsenal arasındaydı. Arshavin kalçadan çıkardığı şutla mükemmel bir gol attı ama Arsenal Manu'nun kazandığı ve tam anlam veremediğim bir penaltı ardından Diaby'nin forvetlere taş çıkaracak kafa vuruşu ile kendi kalesine attığı golle mağlup oldu. Arsenal bana ilerisi için ışık veriyor. Bu kadar eksiğe rağmen hala bir makine düzeninde oynuyorlar.

Gecenin hayalkırıklığı Real Madrid idi benim için. İlk golde Benzema bana ofsaytta imiş gibime geldi. İkinci golleri içinse kesin penaltı değil diyeceğim ama Raul kendini çok güzel atarak aldı penaltıyı. Lassana'nın penaltı pozisyonunun asistini yaptıktan sonra attığı galibiyet golü izlenmeye değerdi. 3-2 ile zar zor geçti Real Madrid Deportivo'yu.

Serie A için naklen yayın yok ama Milan-Inter arasında oynanan maçın golünü izleyebildim. Motta kaptan Zanetti'nin arapasında çok iyi kaçtı Milan savunmasının arkasına ve San Siro'da takımını 1-0 öne geçirdi. 7-8 dakika sonrasında 36'da Milito penaltıdan 2-0 yaptı. İlk yarının uzatmalarında Maicon ile perde 3-0'la kapandı. İkinci yarıda Stankovic 4-0 ,le noktayı koydu. Ben en son Milan'ın başında Fatih Terim varken Inter'in 4-1 ile hezimete uğradığını hatırlıyorum. Milan bu maçtan sonra artık belini doğrultamaz.
Haftanın maçlarından görüntüler http://www.futbolekstra.net/ adresinde.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder