28 Ağustos 2009 Cuma

Samimi Açıklamalar



"Futbolcuların neden bunu yaptıklarını biliyorum çünkü ben de kendimi yere attım. Bunu yaptım çünkü hakemin benim kendimi attığımı göremeyeceğini biliyordum ve bugünkü kadar kameralarda yoktu aynı zamanda. Eğer kafamıza taktıysak hiç bir ceza almadan bu durumdan sıyrılabiliriz. Şöyle söyleyeyim, 1982 Dünya Kupası'nda Battiston ile Schumacher arasında yaşananları telafi etmek için kendimi yere atıp penaltı kazanabileceğim bir pozisyon olsa bunu yapacaktım".

5 hakem uygulamasını hemen ardından söyleyerek bu uygulamayla birlikte bu tip durumların ortadan kalkacağını belirten Platini'nin Eduardo'nun Celtic maçında kendini bırakışı ile ilgili konuşmasını ben samimi buldum. Yani bir UEFA Başkanı nasıl böyle konuşur demeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder