1 Temmuz 2009 Çarşamba

Wenger'in Yolu



Transfer piyasasının altını üstüne getiren Florentino Perez'i tek reddeden adam Arsene Wenger oldu. Mayıs ayında senelik 6 milyon £ civarında bir teklif yapmışlardı Real Madrid'in başına geçmesi için. Ancak bu teklif olumlu yanıtlanmadı ve Real Madrid takımı önümüzdeki sezon için Pellegrini'ye emanet etti.

Bakın Arsene Wenger bu transfer teklifini neden reddetiğini nasıl açıklamış:

"Real Madrid benden kimi istersem alabilecekleri spektaküler bir takım kurmamı istedi. Ancak benim futbol anlayışım biraz daha farklı. Ben bir takım kurmanın farklı boyutları olduğuna inanıyorum. Ben başarıya belirli bir stile sahip olarak, know-how kullanarak, kulübün kültürüne ve taraftarlarına uygun ve gençlerin de yeraldığı bir takım oluşturarak ulaşmak istiyorum. Bu da benim yolum. Benim seçimim bu olduğuna göre kariyerime Arsenal'de devam etmek ve Kuzey Lodra'nın havasını solumak da en doğru karar gözüküyor."

Son dönemlerde futbol adına duyduğum en güzel ve saygı duyulacak sözler söylemiş Arsene Wenger. Belik Arsenal bir daha Barcelona karşısında kapısından döndüğü kupa özlemine ulaşamayacak ŞL'de. Belki Premier Lig'de de ilk sırayı yakalayamayacak. Ama futbol ne kadar basit olursa olsun hayatın bir parçası ve sırf hayatın bir parçası olduğu için de içinde felsefi boyutta bir çok değerlere sahip. Felsefesi olmayan adamların arttığı futbol dünyasında böyle adamların varlığı çok önemli.
İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder