23 Temmuz 2009 Perşembe

Galatasaray 2 - Tobol 0




Mesaiye kalınca maçı izleyemedim ama Tobol'u daha rahat geçmesi gerekiyordu Galatasaray'ın. 2-0 ile İsrail takımı Netanya'nın karşısına çıkacak Galatasaray. Takımda Keita yok, Leo Franco halen kaleyi devralmadı. Bana sorarsanız Tobol karşısına çıkan kadronun eksikleri var gibi geliyor. Keita'nın ve Franco'nun eklenmesi de bu görüşümü değiştirmeyecek. Galatasaray'ın kesinlikle orta sahada Mehmet Topal'a ihtiyacı var. Mevcut kadro çift forvete dönemez, dönse de Baros'un yanında oynatacak bir isim yok. Baros ise çok iyi bir forvet ama tek forvet oynayacak adam değil. Tabi bu da bana göre. İngiliz basınında mı çıktı yoksa Türk basınında mı halen çözemediğim bir Deco olayı var ki gelirse Hagi'den sonra gerçek bir on numara kazanır Galatasaray. Arda'yı ise kanatta kullanmaya devam eder böylece Rijkaard.
Bu kadronun en zayıf halkası ise defansı. Malesef Galatasaray bu sene geçen seneye oranla daha fazla gol yiyecek. Ben Zan- Servet ikilisine güvenmiyorum, ikiliden çok Zan'a güvenmiyorum. Sabri sırıtmaya devam ediyor. Uğur'un ne yapabileceği belirsiz savunmanın sağ kanadında. Bir tek Hakan Balta kalıyor ki o da nereye kadar yeterli olabilir.
Velhasıl sezon öncesi sorunları var Cimbom'un. Kimin yok ki de diyebiliriz ancak Galatasaray'ın temel bir başka sorunu da kadro derinliği ile ilgili olacak gibi duruyor. Geçen seneden çok da farklı bir kadrosu olmamasına rağmen hem de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder