20 Temmuz 2009 Pazartesi

Güzel Oyunun Güzel Yazarı



Vedat Okyar hangi takımı tutarsanız tutun sevgi uyandırmıştır tüm futbolseverlerin gönlünde. Sergen'in oynama ihtimalini sevmiştir her zaman. Onun gönlünde yeşil sahada rakseden futbolcunun yeri apayrıdır. On kişi koşsun didinsin ama Sergen gibi adamlar yeşil sahanın süsü olsun ister her zaman.

Onun en sevdiğim lafı oynanan güzel oyunu yürekleri ısıtan bir futbol oynuyorlar diyerek açıklamasıydı.

Vedat Okyar'ın ağzından, kaleminden, yüreğinden dökülen sözlere bir baktım da futbolu hakikaten böyle adamların güzel oyuna dönüştürdüğünü birkez daha gördüm. elimden geldiğince internetten onun özlü sözlerini toparlamaya çalıştım. Mekanın cennet olsun Güzel Oyunun Güzel Yazarı.



"Valla gönlüm tabi ki Beşiktaş'tan yana ama aklım bu maçın zor geçeceğini söylüyor."
"Bunlardan futbol takımı olmaz. olsa olsa iyi bir işçilikle oturma odası takımı olur."

Tekme attıktan sonra hakemin sorusuna "Attım hocam" deyip kırmızı kart görür ve maçtan sonra şöyle der: "ne yani? hakeme besiktas formasiyla yalan mi soyleyecektim utanmadan?"

"Hakem sana haksızlık yapıyorsa, öyle bir oynarsın ki hakemi çimlere gömersin. golüne ofsayt mı verdi, otuz metreden gol atarsın, hakemi de topla beraber kaleye sokarsın."

Chelsea maçından sonra "Sergen Avrupa'nın en iyi futbolcusu. Ondan iyisi varsa Kuran çarpsın."

"Sergen'i seyretmek büyük bir keyif."
"Valla Güntekincim ben basit bir adamım, futbol da basit bir oyun...."

"Çok göze oynayan bir adam degil, öyle topu saklayayım ambalajlayayım diye bir düşüncesi yok basit oynuyor."

"Ben spor yazari değilim. Eski bir futbolcuyum, nacizane futbol yazıları yazmaya calışıyorum. Beşiktaşlı olduğum için de Beşiktaş'ın futbolunu yazıyorum."

"Ben antrenör olsam 10 kişi oynarım, Baki'yi oynatmam."

"Rıdvan kardeşim, öyle bir top atıyorsun ki değil Nihat, kıçtan takmalı motor olsa topa yetişemez."

İlk yarısı İnönü'de 2-0 biten Ajax maçı sonrası Ercan Taner'in bu maç nasıl döner sorusu üzerine: "Bu maç buradan dönmez kardeşim"

Beşiktaş'ın yediği hatalı gol için "Oradan telgraf ceksen 15 günde gelir böyle gol yenir mi?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder