17 Haziran 2010 Perşembe

DK Altıncı Gün Genel Değerlendirme: Güiza'nın Gazabı

İlk  kez dün akşam maçların neredeyse tamamını izleyemedim. İsviçre- İspanya maçının ikinci yarısı ile G.Afrika - Uruguay maçının 70. dakikasına kadar izledim ve sonrasında uyuyakaldım.

Bu yüzden ikinci gün için genel bir değerlendirme yapacağım. İspanya kağıt üzerinde şampiyon ilan edildiği turnuvada Şili'nin de galibiyeti ile elenme tehlikesi ile karşı karşıya. Aslında son 3-4 yıldır oynadığı oyundan ve kadrosundan farklı bir takım çıkarmadı Del Bosque. Buna Güiza'nın Dünya Kupası kadrosuna alınmamasının gazabı mı demek lazım bilemiyorum.

Ama forvet hattının formsuzluğu ciddi bir problem olabilir. Torres oyuna girdikten sonra oyunun kaderini değiştirecek çok önemli pozisyonlar yakaladı aslında. Ne var ki eski Torres'i aratır nitelikteydi.Iniesta da formsuz ve aslında tıkır tıkır işleyen İspanya'da mekanizmayı bozan iki unsur var. Bu da çarkı döndürmüyor sonuçta.

Yine de "This is Spain". Ama ben turnuvayı kazanacaklarına zaten başından beri inanmıyorum.

Uruguay'a gelince Suarez muhteşem bir oyun çıkardı ve tek başına yıltı G.Afrika'yı. GiAfrika ilk maçta belli etmişti kapasitesini ki Uruguay karşısında özellikle 1-0'dan sonra biraz cüretkar oynamaya teşebbüs edince maç 3-0'a geldi. Böylece Uruguay büyük ihtimalle gruptan çıkan ilk takım olmayı garantiledi. Muhtemelen son maçta Meksika ile berabere kalmaları bile yetecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder