14 Haziran 2010 Pazartesi

Baş Döndüren Tempo

İş yerinde internet üzerinden işten vakit buldukça bakmaya çalıştım ama sanırım turnuvanın en iyi maçını kaçırmış oldum. İzlediğim kadarıyla kim kaybederse yazık olacaktı ama Danimarka'ya yazık oldu. Tabi bu şartlarda ne taktik, ne teknik analiz yapılabilir, tek söyleyeceğim baş döndürücü çılgınlıkta bir tempo vardı maçta.

Eğer benim izleyemediğim anlarda bu adamlar yan gelip yatmadılarsa 90 dakikanın temposu dün Almanya'yı geçen, en azından o tempoya ulaşan bir seviyedeydi. Turnuva Avrupa takımlarını izledikçe daha bir güzelleşiyor. 2-0 Hollanda için iyi sonuç, öte yandan Danimarka'yı görünce Kamerun ve Japonya çıkabilir mi? Zannetmiyorum...Yine de bu akşam ikisini de izlemeden yorum yapmayalım.

1 yorum:

  1. Sanırım daha ziyade son yarım saati seyredebildin. Ondan öncesi inan ki çok kötüydü. Hollanda hayal kırıklığı yarattı. Danimarka'nın grubu geçme şansı yok gibi birşey. Hollanda Robben'le toparlanırsa ancak iyi yerlere gelir diyorum.

    YanıtlaSil