26 Aralık 2009 Cumartesi

Türkiye'de Oynayan Yabancılar Karması

2000'li yılların ilk on yılı için herkes birşeyler çıkartıyor, ben de Türkiye'den bir karma yapayım dedim. Buyrun Türkiye'de forma giyen oyuncular içerisinde son on yılın en iyi yabancılar karması:



Hagi niye yok demeyin onun doksanların karmasında olması daha doğru olur. Anelka ne forvet ne de sağ kanatta yer bulabildi doğal olarak Türkiye'deki performansı da bu bölgede ismi geçenlerin yanında daha zayıf kalır.

Giunti'yi geç bulduk ama çabuk kaybettik, muhteşem bir adamdı. En çok Baros'u koyarken zorlandım. Karmaya üç büyükler dışından bir tek Kayserispor'lu Toledo girebildi.

Lugano mu Ronaldo mu sorusunu da bayağı sordum kendime ama 2 yıl önceki ŞL performansı Lugano'yu öne çıkardı. Sanırım bu takımla Avrupa'da iyi işler çıkarırım.

Teknik adam mı? Tabi ki Lucescu...

Sonraki karma Türk futbolcular için olacak.

7 yorum:

  1. Baros çok sırıtıyor orada..
    Daha yeni gelmiş olsalar da Batalla ve Ergiç ileride bu listeye dahil olabilirler.

    YanıtlaSil
  2. kötü olmuş bea abi.. bi sezonluk guinti warsa yarım sezonluk ribery de olabilirdi.. sağ bek için perez daha hoş olurdu sanki.. appiah pek hoş olmamış sol açıkta..

    YanıtlaSil
  3. roberto carlos'un ne performansını gördün acaba? ismi vardı o kadar.

    YanıtlaSil
  4. Anelka'nın giremediği 11'e bence Roberto Carlos da girmemeli. Onun yerine aklıma gelen ilk solbek Gençler'in fırtına olduğu dönemki oyuncusu Filip Daems olabilir. (Valencia'yı devirdiğimiz maçta penaltıdan tek golü atan)

    Onun dışında başarılı bir 11 olmuş.

    YanıtlaSil
  5. barosu düşündüm ama batalla ve ergic bana göre olmaz.
    appiah sağda bu arada ben bakış açıma göre yerleştirdim sağ ve sol bölgeleri, ribery olurdu hakikaten bu arada ama bana göre onun da 5-1'lik Fenerbahçe maçı dışında öyle bir performansı yok
    roberto carlos mu??? çoğu kişi eleştirse de bence bu haliyle bile Turkcell Süper Lig'de ondan daha iyisi oynamadı. En azından son on yılda .
    Tabi bana göre arkadaşlar, sizin seçimlerinize de kalkıp olmaz diyemem, bu benim takımım:-)

    YanıtlaSil
  6. Hagi??? e yazdık ya nedenini...o 90'ların kadrosunda. yoksa haşaa hagi gelmiş geçmiş en iyi yabancı kadrosunu kursaydık olurdu herhal...

    YanıtlaSil