13 Aralık 2009 Pazar

Not Defteri'nden Gülümseten Notlar


Not Defteri'nde Beyaz'ın konuk olduğu programı ilk yayınlandığında izleyememiştim, bugün banttan izledim. İki tane bomba var programda kayıtlara geçmesi açısından yazıyorum.

Birincisi Rıdvan'ın Önder Turacı ile ilgili açıklaması. Web'ten yayınlanan açıklamayı esprili bir dille ti'ye alıyor: "Açıklama futbolcuyu korur nitelikte aslında, GECE kulübünde tedavi olan futbolcu eve döndüğünde sakatlanmıştır" tarzındaki ifadesi beni kırdı geçirdi.

Bir bomba da haftanın sözleri bölümünde Son Kale programında Ahmet Çakar ile Sinan Engin'den:

Ahmet Çakar: Bu Santos Kazım ile geze gze bozuldu.

Sinan Engin: Ne yani bizim de bir sürü gay arkadaşımız var ama biz gay falan olmuyoruz.

2 yorum:

  1. Not defterinde bir başka olayda Beyazın hatırladığı Kayserisporun sivasa attığı 3 golün taçdan gelmesi ve bunu rıdvan dilmenin bilmemesi yada hatırlayamaması bide beyaza yok öyle bi şey dediler oda şaşırdı yanıldım galiba dedi.

    YanıtlaSil
  2. Sinan Engin yaaa!! kopardi beni :)))))))))

    @ adsiz
    Beyaz'a da helal olsun.. Iyi yakalamis falla :)

    YanıtlaSil