10 Mart 2009 Salı

Trabzonspor'da da Kan Değişimi Olacak mı?



Haftasonu Konyaspor karşısında kaçırılan onca golden sonra kaybedilen 3 puan Trabzonspor ve taraftar arasında bir gerginlik yarattı. Bundan iki ay önce Trabzon'a gittiğimde şehirdeki şampiyonluk havası, bugün gördüğüm kadarıyla yerini kara bulutlara bırakmış gözüküyor.

Oysa Sadri Şener yönetiminde yola çıkılırken bu senenin yeni bir yapılanma dönemi olduğu söylenmişti. Demek ki bunu söylemek de tansiyonu düşürmek için yetmiyor. Taraftarın bir kesminin istifa çağrısına Ersun Yanal karşılık bile vermedi diye biliyoruz hepimiz. Ama Trabzon halkı ile konuştuğunuzda durum biraz farklı. Söylenti odur ki Ersun Yanal bu tezahürat yüzünden kızgınlıkla istifasını Sadri Şener'e vermiş ama Sadri Şener kabul etmemiş. Bu halk arasındaki söylenti.


Bir de gerçekler var. Sabah 07:00 uçağıyla Trabzon'a gelirken bilin bakalım uçakta başka kimler vardı? Tamamen bir tesadüfte olabilirdi, bir ön hazırlık, bir ön görüşme de. Gerçi Trabzon büyük bir kent değil ve bunun duyulmaması da mümkün değil. Raşit Çetiner yardımcısı Ömer Can ile birlikte 10.03.09 günü İstanbul'dan Trabzon'a gitti. Hemen ne için gitmiş olabilir diye düşündüm. Aklıma tek birşey geldi doğal olarak. O da Trabzon'da olası bir kan değişiminin ön görüşmesi.

Sonra kendime çok kızdım. Adamın bir ay önce Rizespor'un başına geçtiği aklıma geldi ve ben de kendi komplo teorimi kendim çürütmüş oldum. Ama kızdım çünkü bende de komplo teorileri yazma potansiyeli olduğunu gördüm.
Bu durumda doğal olarak Trabzon'da bir kan değişimi gözükmüyor. Zaten halk da Ersun Yanal'ı aslında çok fazla suçlamıyor. Ama Ersun Hoca'nın işi de her geçen gün zorlaşıyor Trabzonspor'da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder