19 Kasım 2009 Perşembe

Hiddink'i İsteyenler Parmak Kaldırsın



Euro 2008'in iki flaş takımı da yok, ne Türkiye ne de Rusya gidebiliyor Dünya Kupası'na. Ama ne garip bir tezattır ki Fatih Terim'in kellesini isteyenler, Hiddink'i baş tacı etmeye dünden razı.

Kulüp takımı başında başarıları arasında PSV ile üstüste Holanda Ligi'nde kazandığı başarıların dışında birşey yok. Tabi 88'de bir Avrupa Şampiyonluğunu not edelim kalın çizgilerle. Peki Real Madrid'ten nasıl ayrıldığını hatırlıyor muyuz ya da sezonun geri kalanını geçirdiği Betis'ten? Elbette iyi bir kariyerde birkaç çürük defoda olacak ama birkaç parlak başarı dışında da birşey yok aynı kariyerde.

Milli Takımlar düzeyinde ise G.Kore ile dünya dördüncülüğü ile Euro 2008'deki Rusya'ya yaşattığı yarıfinal.

Başarılı ve iyi bir teknik adam mı? Hiç tartışmasız ama başarıyı sayılarla çok iyi ifade edebilmiş mi tartışılır.

DAha önce 2010'a gidemezse Rusya Milli Takım teknik direktörlüğünden ayrılacağını açıklayan Hiddink için mutlaka Türkiye Milli Takımı için senaryolar tekrar yazılacaktır. Peki bizim spor kamuoyumuz bir Dünya Kupası yarı finali ya da benzeri bir başarıdan tatmin olacak mı? Başarıyı sürekli kılmak için Hiddink'in uzun süreler kalmasına izin verilir mi?

Hiddink'i Milli Takımı'n başına isteyenler bana neden istediklerini açıklayabilirler mi? Ben istiyorum ve neden istediğimi kendime saklıyorum. Ama lütfen kimse bana iyi futbol oynatıyor ve çok başarılı demesin. Arkasına argümanlarını koysun.

Yoksa hepimiz biliyoruz ki güzel ülkemde iyi futbol karın doyurmuyor. Ya da biz çok açgözlüyüz.



2 yorum: