17 Kasım 2009 Salı

An English Man In Eyüp


Hiç kuşkusuz Wenger'in arkasında çok deneyimli bir ekip var. Web sitesinden baktım da çoğu yıllardır takımda ve hepsi diplomalı çocuklar.

Tony Colbert 1998'den beri Arsenal'de ve takımda "fitness coach" görevini yürütüyor. Colin Levin takımın fizyoterapisti ve 95'ten beri Arsenal'de. Yardımcısı David Wales 2001'den beri görev yapıyor. Ekibe fizyoterapi asistanı olarak 2008'de Neil Reynolds katıldı. Gary Driscoll takımın doktoru ve ekibe bu yıl katıldı. John Kelly masör ve bu göreve 2002'de geldi. Kieran Hunt da 2008'den beri yardımcısı.

Bütün bunları niye yazıyorum, aslında Wenger'in çok deneyimli ve birçoğuyla uzun yıllardır çalıştığı bir ekibi var.

Ama Arsenal'in başından sakatlık eksik olmuyor. Bir giden de bir yıl geri gelmiyor. Rosicky, Edu, Wilshere, Walcott, Nasri, Bendtner şimdi de 6 hafta Van Persie yok. Yakın zamanda hatırladıklarım bunlar. Tamam birçoğu darbeyi bağlı sakatlıklar.

Benim aklıma takıldı, şanssızlık olur da ben son yıllarda bu kadar çok futbolcusu sakatlanan bir takım hatırlamıyorum. Wenger hocam çocukları bir Eyüp Sultan'a mı götürsek?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder