5 Ocak 2009 Pazartesi

Yeniyıl Eğlencesi Telegol'de


Bir kanalın spor direktörü, bir üst düzey kulübün efsaneleşmiş, yüzüncü yıl formasında kendisine yer bulmuş eski oyuncusu, altın ayakkabı sahibi bir gol kralı, yine başka bir kulüpte efsaneleşmiş eski bir golcü, bir büyük kulübe yıllarını vermiş sonra da o kulüpte menajerlik yapmış bir başka eski futbolcu ve bunlara döneminin en önemli hakemlerinden biri eklenirse seyrine doyum olmaz bir futbol programı beklersiniz değil mi?

Malesef bizim ülkemizde öyle değil. Bu yıl Kanaltürk'te yayınlanan Telegol'ün birçok rezilliğine şahit olduk ama onlar yılbaşı gecesi yayınlanan programları ile Türk Televizyonculuk tarihinde Nirvana'ya ulaştılar.

Önce hepsi yüzlerine birer maske geçirerek günümüzün ünlü futbolcuları oldular. Ronaldinho Serhat, Alex Ziya, Baros Tanju, Lincoln Gökmen, Bobo Sinan ve Pierre Luigi Collina Papila... Sonra stüdyoya kurulan langırt masasına geçerek langırt turnuvası yaptılar. En sonunda da herbiri sahneye çıkarak karaoke yaptılar. Kaçıranlar mutlaka aşağıdaki tanıtım klibini izlesinler. Zaten bu efsane programı yılbaşı gecesi ben de izlememiştim, tekrarlarını Kanaltürk'te yakaladım.

Ben bu kadarına söyleyecek kelime bulamıyorum. İyi ki 2008 bitti bu olayda 2008'de kaldı diyeceğim, ama 2009'da da programları devam ediyor.



Link: Telegol Yılbaşı Özel

2 yorum:

  1. Programı izledim. Mükemmeldi.

    YanıtlaSil
  2. Bence gayet guzeldi; futbolun sadece oyun oldugunu unutan bazi spor yazari musfettesi arkadaslarin yuzune de tokat gibi cevabi carptilar.

    yasasin eglence ve endustriyel futbol

    YanıtlaSil