20 Aralık 2008 Cumartesi

Beckham Yeniden Aşık


İtalyanca dersleri yaramış olacak ki Beckham imza töreninde İtalyanca: "Herkese iyi akşamlar, öncelikle herkese teşekkür etmek istiyorum. İtalya'yı seviyorum ve burada olmaktan mutluyum" diye sözlerine başladı.

Milan ile Haziran 2009'a kadar imza atan Beckham daha sonra ana dilinde şunları söyledi: "Kontratım bitene kadar burada antremana çıkacağım ve bu formayı giyeceğim. Buraya eğlenmeye gelmedim. Kulübe ve takıma yardımcı olmaya çalışacağım, bu benim görevim. Burada Kaka gibi, Maldini gibi, Ronaldinho gibi birçok üst düzey futbolcu olduğunu biliyorum. Bu benim için büyük fırsat ve yararlı olmak istiyorum".

Milan'ı özel yapan şeyin etkileyici tarihi olduğunu belirten Beckham sözlerini Manchester'ın onun takımı olduğunu, Real Madrid'i sevdiğini ama Milan ile kendini yeniden aşkın içinde bulduğunu söyleyerek bitirdi.

Gattuso'da geçtiğimiz günlerde kulüp yetkilisi olsa asla böyle bir anlaşma yapmayacağını söylemişti. Sanırım Beckham'ın aşkı tek taraflı bir aşk olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder