10 Şubat 2010 Çarşamba

Mikser


Bugün Aziz Yıldırım'ın Akşam gazetesi ile gerçekleştirdiği röportajında Galatasaray'ın transfer politikasını eleştirdiğini ve Haldun Üstünel'in de buna cevap verdiğini okudum. Sonra hemen merak edip Akşam gazetesinin arşivinden dün yayınlanan röportaja baktım.

Gazete baskısında ne yazıyor bilemedim ama internette yazıyı baştan sona iki kez okudum. Galatasaray ile ilgili hiçbir şey göremedim. Üstüne "control f" yapıp yazıda bakmak için Galatasaray yazdım ve "search" butonuna bastım. Yine birşeye rastlayamadım.

Sonuçta Aziz Yıldırım'ın haddi değil Galatasaray'ın transferlerini eleştirmek tamam da öyle birşey söylemediyse ya da "off the record" sohbet esnasında söylenmiş birşeyse bu noktada da Başkan'a birşey söylemek çok yanlış.

Yine birileri mikser görevi görüp ortalığı bulandırma peşinde mi anlayamadım.

Yazı burada, benim bulamadığımı bulabilen de linkini göndersin lütfen...
Ekleme: Yorumlarda bilgi geldi, http://fenerbahce.org/fb2008/detay.asp?ContentID=18585 adresinden Aziz Yıldırım'ın söylediklerine ulaşabilirsiniz. Yorum yapmalı mıydı? Bence onu ilgilendirmeyen bir konu. Bu durumda başka takımların yöneticileri de pekala Fenerbahçe ve Fenerbahçe'nin iç konularını eleştirebilirler. Bu yolu açmamak lazım.

1 yorum:

  1. şurda var hocam.

    http://fenerbahce.org/fb2008/detay.asp?ContentID=18585
    fakat bence eleştiri değil de, kendince yorumlama gibi ( imho )

    YanıtlaSil