23 Ekim 2010 Cumartesi

Servet Sabote Etti mi? Günahı Benim Boynuma

Galatasaray kaynıyor ve Mustafa Yücedağ çıkıp takımı sabote edenler var diyor. Hedefteki isimlerden biri Servet Çetin. Kendisi benim için 15 Şubat 2004 tarihinde bitmiş bir oyuncudur. Fenerbahçe'den gittiği günün de benim için özel bir yeri vardır.

Servet Çetin'in karakteri ile ilgili 15 Şubat 2004'e giderek bir anımı paylaşacağım. Fenerbahçe o sezon ligde yine fırtına gibi, Daum yönetiminde oldukça başarılı bir sezon yaşanıyor. 15 Şubat 2004 tarihinde ise önemli bir iç saha maçı var, tam da puan kaybına tahammül olmadığı haftalardan biri. Rakip iç sahada Diyarbakırspor ve Fenerbahçe pozisyonlar bulmasına rağmen rakibi karşısında zorlanıyor. İlk yarı 1-0 Diyarbakırspor'un üstünlüğü ile geçildikten sonra, Servet ikinci yarıda oyuna giriyor ve Nobre ikinci yarının başında beraberliği getiren golü atıyor.

Ve Fenerbahçe başlıyor yüklenmeye. Van Hoijdoonk vuruyor olmuyor, Tuncay vuruyor, Nobre vuruyor olmuyor. Maçın 81. dakikasında da kahramanımız Servet sahaya çıkıyor. Top Fenerium tribünü tarafında ve orta saha çizgisine yakın bir yerde, Fenerbahçe yarı alanında iken Bakadal'ın ayağına geliyor. Servet karşısında ama dönüşleri daha da ağır o dönemde. Bakadal nefis bir hareketle sıyrılıp sağ kanattan içeriye doğru katediyor ama benim gözüm çalımı yiyen Servet'te. Servet önce çalımı yedikten sonra yerdeyken Bakadal'ın arkasından bakıyor. Yetişip yetişemeyeceğini hesaplıyor. Yetişemeyeceğine kanaat getirince de yerde kıvranmaya başlıyor. Olay gözümün önünde 15-20 metrede cereyan ediyor. Eminim hiçbir şeyi yok, yere yatarken en ufak bir acı ifadesi yok, ters bir hareket yapmadı. Ve o top gidip Fenerbahçe kalesinde gol oluyor.

Nobre 82. dakikada çıkıp 2-2'yi getiren golü atıyor ama Servet de benim gözümde o gün bitiyor. Günahı benim boynuma ama ben Servet'e güvenmiyorum malesef. Bugün bu yazıyı kaleme almamın nedeni de Rijkaard'ın gidişinin arkasında onun da olduğuna ve takımı sabote ettiğine inanmam.

Dediğim gibi günahı benim boynuma ama benim kurduğum bir takımda Servet'e malesef yer yok. Servet'in mağlup duruma düşen Galatasaray maçlarında deli danalar gibi teknik taktik saymaksızın ileri çıkışlarını da Güiza'nın ilk geldiği yıl rakibe basıyor gibi yapan saçma sapan popülist deparlarına benzetirim herzaman.

Sonuçta tanımam etmem Servet'i ama gördüklerimi de unutmam. Dileyen arşivlerden araştırıp bulsun o pozisyonda Servet neler yapmış izlesin.

2 yorum:

  1. Fenerbahçelileşmemeliyiz!

    Daha önce zor durumlarda GS galibiyeti alıp günü kurtaran FB gibi yapıp sorunların üzerini kapatmamalıyız! 10 yıllık serinin bozulması bizi kaf dağına çıkartmamalı, sorunları masaya yatırmalı ve geleceğe sağlam adımlar atabilmeliyiz.

    www.sonvagon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. www.sonvagon.blogspot.com25 Ekim 2010 00:09

    Fenerbahçelileşmemeliyiz!

    Daha önce zor durumlarda GS galibiyeti alıp günü kurtaran FB gibi yapıp sorunların üzerini kapatmamalıyız! 10 yıllık serinin bozulması bizi kaf dağına çıkartmamalı, sorunları masaya yatırmalı ve geleceğe sağlam adımlar atabilmeliyiz.

    www.sonvagon.blogspot.com

    YanıtlaSil