4 Ekim 2010 Pazartesi

Hiç Uygun Olmadı

Bülent Uygun'u Bucaspor'dan istifası üzerine yaptığı açıklama altta noktasına virgülüne dokunmadan yeralıyor. Bülent Uygun Eskişehirspor'a gitmeyebilir, ancak eğer yeni gelen yönetim işgüzarca davranıp yollarını ayırmak istemediyse ve Bülent Uygun'un istifasında şu ana kadar gün yüzüne çıkmış başka bir bit yeniği yoksa ben bu açıklamayı son derece iki yüzlü bulurum.

Aksi halde tabi ki o şartları değerlendirip ayrı bir yazı yazarım ama şu açıklama benim için gemiyi terkedip gitmekten öteye geçmez. Yarı yolda böyle karar alan bir teknik adamı da geçmişi ne olursa olsun kendi takımımda görmek istemem. Tekrar altını çizerek bu yazıyı bugünkü koşullar ve bilgiler doğrultusunda yazdığımı belirtiyor ve yazının geri kalanında Bülent Uygun'un sözlerine yer veriyorum:

"Değerli Futbol Kamuoyu, 2010-2011 futbol sezonunda sevgili başkan Mehmet Bektur’la birlikte başladığım Bucaspor teknik direktörlüğüne gelirken, vizyon olarak elimizdeki kısıtlı imkanlarla başarıyı hedefleyen bir kadro oluşturarak iyi futbol oynayan bir takım ve netice alınması hedefini koyduk. Aradan geçen zaman zarfında oynadığımız futbol’un; puan durumuyla paralel gitmeyen göstergesi ve yeni başkanımız sayın Şeref Üstündağ’ın göreve gelmesi daha sağlıklı bir vizyon ve bakış açısı oluşturabilmeleri nedeniyle milli takım maçları nedeniyle verilen aranın da bu değerlendirmeye katkısı olacağını düşünerek bu görevimden istifa ettim. Hiç şüphem yok ki, oluşturduğumuz kadronun yeni yeni uyumu, adaptasyonu ve kaliteli isimlerden oluşması başarıyı da beraberinde getirecektir. Bana duydukları güven, karşılıklı sevgi ve saygıdan dolayı, başta Bucaspor yönetimi olmak üzere, yönetim kuruluna, futbolcularına ve Bucaspor taraftarına sonsuz sevgi ve şükranlarımı sunarım"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder