15 Mayıs 2012 Salı

Yorumsuz













8 yorum:

  1. keşke polisin bu tutumunu, diğer renklere karşı olduğunda da bu denli protesto edebilseydiniz...

    YanıtlaSil
  2. Tunelde polisi kıstırıp allah ne verdiyse fırlatan ve orayı ateşe veren görüntülerde mevcut. polis panzerlerini taşlayan ve araçlarını ters çevirip bu devletin (sözde fb cumhuriyetininde içinde bulunduğu) malına en ağır şekilde zarar vererek birde utanmadan tek tek sıraya girip zarar verdikleri araçların önünde Resim çektiren bir taraftardan bahsederken biraz daha tarafsız olmanız gerekir. bir iki tane baba kız resmi koyupta acıtasyon yapmanın kimseye faydası olmaz. nasılki polisin babasıyla maça gelen kıza bu kötü geceyi yaşatmaya hakkı yoksa. akşam evde babasının görevde nasıl savaştığını gören kızın durumunuda düşünmeniz gerekiyor. böyle taraf olarak hiç bir yere varamayız..

    YanıtlaSil
  3. sevgili mete, o ortamda o psikolojide insanların çevresine zarar vermesi kadar doğal - bak doğru demiyorum - birşey olamaz. orada olmadan da bunu anlaman zor. bu bir ajitasyon değil, ogün o stadyumda iki üç baba ve çocuğu yoktu. bu sayının ne kadar çok olduğunu şükrü saraçoğlu'nda bir kez maç izleyen bilir.

    YanıtlaSil
  4. zaten bende o ortamdaki insanların psikolojini iyi bildiğim için tarafsız olmanız gerektiğini söyledim.orada görev yapan polislerde insan robot değil. size göre sadece taraftar psikolojimi önemli. çok güzel yorumsuz adı altında bir paylaşım olmuş. ama orada olan olayları görmeyen yada bilmeyenler 2 saat boyunca tek taraflı olarak sadece polisin şiddet uyguladığını sanacak. oysa o gün orada bir insanlık suçu işlendi. 've bu iki taraflı oldu.' eğer yukarıdaki resimlerin yanına bir iki tanede fenerli taraftarların yaptıklarıyla ilgili resim koyulsaydı işte o zaman 'yorumsuz' yazısı tam yerini bulmuş olacaktı. ama burada tüm olaylar polise yıkılmış. ben polis suçsuz demiyorum ama yorum yaparken bir şeyler paylaşırken sadece tarafsız olunması taraftarıyım.ben galatasaralıyım ama benim ogün fenerli olan babamda oradaydı.

    YanıtlaSil
  5. mete o gün fenerbahçe taraftarının suçu 55.000'de 500 ise yani %1'inin bile yapmadığı bir olay, emniyetin suçu %100 idi. polis de bir insa ama benim verdiğim vergilerle toplumun güvenliğini sağlamakla yükümlü olan bir insan. ve bunun için maaş alıp profesyonel olması gereken yani orada mesleğini icra eden bir insan. Benim için 2 tane Fenerli'nin değil, 54.500'ünün ne yaptığı önemli. Ve ben çok iyi biliyorum ki o gün biber gazını açık tribüne boşaltmasalardı o kapılar kırılmayacak ve insanlar içeri dalmayacaklardı. En fazla buydu daha fazlası değil. Olay kontrol edilebilecekken ve GS ile de hiçbir alakası yokken bu hale geldi. Ben de oradaydım ve kendi gözlerimle gördüm. Başka birşey daha maça gelirken stada girmeden biber gazına maruz kaldım. Bu da mı FB taraftarının suçu. 3 tane adam bira şişesi sallıyor diye stadın arkasında bekleşen veya maça girmeye çalışan binlerin üzerine daha maç başlamamışken ve hiçbir olay yokken su sıkıp biber gazı basmak mıdır emniyetin görevi. Yorumsuz manzara olup bitenlerin %99'udur. Geriye %1 kalır benim nazarımda.

    YanıtlaSil
  6. Anlaşılan bu konuda farklı görüşlere sahibiz. ama teşekkür ederim yorumuma cevap verdiğin için. umarım bir daha böyle olaylarla karşılaşmayız. iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  7. ha polisin maaşını biz veriyorsak insanlığı önemli değil ne hoş(iki tarafta gayet eşit suçluydu(amirleri tepki vermeyin dese bu kadar karışır mıydı tek soru işaretim o). olan ailesiyle gelip o hengameden kaçamayana oldu.)

    YanıtlaSil
  8. umarım mete

    ve adsız arkadaşım ne hoş dediğin şey bir mesleğin icrasıyla ilgili, bir cerrahın ameliyatta ulan bu herifi ben tanıyorum bu bana dün küfretmişti ben vereyim şimdi narkozu buna iki gün kendine gelemesin deme şansı var mı? evet polisin maaşını ben veriyorum ve onlar da bunu bile bile polis oluyorlar. polis benim güvenliğimi sağlamakla yükümlü mesleki tanımı bu. bu o insanı hayvan yerine koymak değil ama o insanın da 55.000 kişiye hayvan muamelesi yapma hakkı yok

    YanıtlaSil