8 Aralık 2011 Perşembe

Şeref ve Erdem Üzerine

Şeref ve erdem ruhun süsüdür; bunlar olmasa, beden asla güzel gözükmez -Cervantes

Telegol programını izlemiyorum, ne program ne de programı yapanlar bana güzel gözükmüyor.

Dün gece ki yayınlarını da iş yerinde bir Galatasaraylı arkadaşım anlattı. Ben yorum yapmadan onun ağzından aktaracağım.

Dün gece programın başlamasıyla birlikte uzunca bir süre "Sezer maçı gözaltında geçirdi" manşetiyle o günkü programın içeriğine yönelikte jenerik yayınlamışlar. Ardından habere geldiklerinde görüntüleriyle birlikte Sezer'in Ataşehir'de emniyete gidip maç öncesi ve sonrası imza atması verilmiş. Haber niteliği taşıyor mu, taşıyorsa onlarca aynı durumda olan futbolcu ve teknik adam arasından niye Sezer sorularını sorabilirsiniz. Ama daha önemlisi Serhat Ulueren'in ağzından çıkanlar.

Serhat Ulueren diyor ki Sezer emniyete ilk gittiğinde kameralarla karşılaşınca Serhat Ulueren'i arıyor ve "Abi bak benim bir ailem var, yaşlı bir babaannem var ve bu görüntüleri izledikçe çok üzülüyorlar. Babaabnem yaşlı ve hasta bir kadıncağız. Ne olur bu görüntüleri yayınlamayın. Hem ben birşey yaptığım için de gitmiyorum, yasal prosedürü yerine getiriyorum" ricasında bulunuyor. Ama Serhat Ulueren bunun bir haber olduğunu söylüyor ve yayınlıyor.

Haberde bir dikkat çekici nokta da Telegol kameralarının emniyetin içerisine kadar girip çekim yapmaları. Kaya Çilingiroğlu buna dikkat çekince Serhat Ulueren "Telegol kamerası heryere girer" diyor.

Telegol programını izlemiyorum, ne program ne de programı yapanlar bana güzel gözükmüyor.

Şeref ve erdem ruhun süsüdür; bunlar olmasa, beden asla güzel gözükmez -Cervantes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder