26 Ekim 2011 Çarşamba

Tüm Taraftarlara Açık Davetiye: Süper Lig Maçlarına Gitmeyin

Bu yazıma tüm bloggerlardan ve okurlardan destek bekliyorum.Yarın ki Beşiktaş-Fenerbahçe maçına Fenerbahçe taraftarları alınmayacakmış. Neden??? Fenerbahçe taraftarları birşey mi yaptı? Suç olmayan yerde ceza uygulanan ülkenin evlatları olarak yazıklar olsun diyorum. Bundan sonra futbol maçlarına hiç kimse gitmesin o zaman.

Maskara yaptınız bütün taraftarları farkında mısınız? Dalga mı geçiyorsunuz, kendinize gelin artık. Yeter ki yeter.
Bugün itibariyle ne deplasmanda ne de Kadıköy'de hiçbir maça gitmiyorum. Sadece Fenerbahçe değil, Milli maçlara da gitmiyorum. Herkesi de hiçbir futbol maçına gitmemeye davet ediyorum. Böyle akılsız, böyle şahsiyetsiz, böyle ikiyüzlü, böyle riyakar bir karar tarihte hiçbir organizasyon tarafından alınmamıştır.

Biz taraftarlar sizlerin maskarası değiliz. Biz futbol izlemek istiyoruz. Biz futbolu stadyumlarda izlemek istiyoruz. Sizin gibi maskaralar olduğu sürecede stadyumda maç izlemeyeceğiz. Yazıklar olsun hepinize.

1 yorum:

  1. bursa taraftarının yaptığı terörü hukuk tanımaz bi şekilde affeden bi kurumdan bu karar çıkması çok garip ve kesinlikle iyi niyetli değil...!ne yani futbolcular maçta kavga etse bi daha ki maça galibi yazı tura atarak mı belirliyecekler...!

    YanıtlaSil