13 Aralık 2010 Pazartesi

Süper Lig'in Bidonları

Fenerbahçe'nin Ankaragücü karşısındaki puan kaybıyla üç büyükler havlu attılar. Üç büyüğün Trabzonspor ile arasındaki farkı topluyorum, bu kadar puan kaybıyla lider oluyorlar. Bu bir avuntu olabilir belki.

Üç büyüklere bir bakalım. Hoş ne Fenerbahçe, ne Beşiktaş ne de Galatasaray farketmiyor.

Fenerbahçe'de başarısızlık nedeni olarak yine Alex bazılarının köşelerinde. Niye? Çünkü gemiyi kurtaramadı bu sefer. Hadi bu mevzuyu fazla uzatmayalım. Ligin kalitesi mi arttı acaba diye düşünmek istiyorum ama geçen sezonun şampiyonu Bursaspor'un Şampiyonlar Ligi'nde durumu belli. Kalite falan da hak getire. Digiturk istediği kadar ligin kalitesi artacak falan desin. Yok öyle birşey.

İyi de baba ne yaptınız bu kadar transfere ayrılan parayı diyeceğim, gelen adamlar da hiç fena değil hani. Hadi Hagi'yi bir kenara koyalım, çünkü o Rijkaard'ın mirasını, o nasıl bir mirassa artık, yiyiyor. Ama Adnan Polat tek başına sorumludur bu işten.

Schuster'i de bir kenara koymaya devam ediyorum, o da Süper Lig'e yeni falan... Ama Yıldırım Demirören'i bu kadar para harcayıp çıkardığı eser yüzünden es geçemeyiz. Hoş sezon başı transferleri ile nacizane benim onayımı almıştır kendisi. Ben hata da bulamıyorum transfer politikasında. Ama belki en büyük hatası Beşiktaş'ı çıfıtçı çarşısına çevirmek oldu. Duyan Beşiktaş'a gelmiş sanki.

Aykut Hocam iyi Fenerbahçeli'dir, çok sever Fenerbahçe'yi. Ben de kendisini çok severim. Ama iyi adamlık iyi teknik direktör olmak anlamına gelmiyor işte. Aziz Başkan üç senede üç şampiyonluk demişti: Her fırsatta hatırlatacağım. Üçün ikisi gitti, biri kaldı. Üçün birini alır mı Fenerbahçe o da belli değil. Ama Aykut Kocaman'a güvenerek olacak iş değilmiş bu.

Benim Süper Lig'in Bidonları ödülünü artık kime versem bilemiyorum. Oylamayı siz yaparsınız.

2 yorum:

  1. yılın bidonları için;

    bilica,baroni,ali turan,
    nihat kahveci kare as olur..

    oyumuda bilica için kullanırdım ...

    guiza içinde altın bidon onur ödülü fena olmazdı ..

    YanıtlaSil
  2. 2 senedir yatan BJK cocugu nihat kahveciye verebilirsin mesela :)

    YanıtlaSil