24 Haziran 2011 Cuma

Enes Kanter'in Takımı Belli Oldu

Biliyorum son zamanlarda çok fazla basketbol yazıyorum ama futboldan daha fazla içerik veriyor bana açıkçası boş transfer gündeminin olduğu şu günlerde. Neyse beklenen haberi bu sabah gözümü açar açmaz okudum.

Enes Kanter NBA draftında üçüncü sıradan Utah'a gitti. Artık Mehmet Okur ile takım arkadaşı. Eski sağlam ismler yok tabi artık Utah'ta. Kirilenko, Earl Watson (ikisi de free agent), Raja Bell, Al Jefferson, Paul Milsap gibi bugün için NBA'de ortalama diyebileceğimiz isimler arasında uzun rotasyonu da vasat olan takımın içerisinde bolca yer bulacaktır. Sezonu 39 galibiyet, 43 mağlubiyetle bitiren ve play off dışında kalan takım sadece Enes ile ne kadar ivme kazanır bilinmez ama Enes'in performansının parlayacağı bir gerçek.

Kendisine güven çok üst düzeyde olan bu adam aynı zamanda Milli Takım'ın ve Türk basketbolunun da geleceği. Fenerbahçe'de süre aldığı dönemlerden itibaren izlediğim Enes o dönem bağıra bağıra geliyorum diyordu. Nitekim üçüncü sıradan seçilerek NBA draftında en üst sıradan seçilen Türk basketbolcu ünvanını da kaptı.

Beni esas şaşırtan Fenerbahçe'nin yeni transferi Bojan Bogdanovic'in 31. sırada Miami Heat tarafından draft edilmesi oldu. Bunu da ek bir bilgi olarak geçelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder