16 Eylül 2008 Salı

Acaba Taş Yerinde mi Ağırdır


Berbatov geçen sene Tothenham Hotspur'da oynarken de ismi transfer söylentilerinde en çok geçen Premier Lig futbolcularından biriydi. Geçen sene ismi Manchester United ile anılırken yaptığı bir açıklamayı hatırladım: "Benim için önemli olan sahada futbol oynarken aldığım haz, ben bu hazzı Tothenham'da fazlasıyla alıyorum ve bu hazzı aldığım sürece takımımdan ayrılmaya niyetim yok".


Öyle gözüküyor ki zaman içerisinde bu hazda bir eksilme sözkonusu olmuş. Bu sene transfer döneminin bitmesine çok az bir süre kala Manchester United'a transfer olan Berbatov haftasonu ilk kez Liverpool karşısında forma giydi. 2-1 kaybettikleri maçta pek mutlu olduğunu ya da haz duyduğunu söylemek mümkün olmayacaktır ama transferde aldığı ücret ona farklı bir haz veriyordur.


Amacım Berbatov'u taşlamak değil, futbolun ticari yönünün ve transferde dönen paraların muhtemelen son derece samimi bir şekilde yapılmış bir açıklamanın üzerinden çok fazla zaman geçmeden ortaya çıkardığı sonuca ilişkin birşeyler karalamak sadece. Bu arada Premier Lig'deki ilk dört haftanın sonunda Manu'nun sadece 4 puanı olduğunu ve Tothenham'ın ise 1 puanla ligin dibine demir attığını hatırlatalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder