15 Nisan 2009 Çarşamba

Onlar Bizim Futbol Kahramanlarımız


Dün gece için bloglarda da okuyorum, Star TV spikeri hepimizi çıldırtmış. Uğur Önver benim anlatacaklarımın içinde en kötü örneklerin başında gelir. Benim yazacaklarım o günün şartları içerisinde masumane küçük telafuz hataları. Ayrıca yazacaklarım hepimizin yüzünde gülümseme yaratanlar. Sadece telafuz hataları, yoksa Kalou'ya onbeş dakika boyunca Malouda demekten bahsetmiyorum.

Neyse biz hatıralarımıza dönelim. Benim telafuz hataları listemde bir numara takımım Juventus için yapılanlardır. Çok iyi hatırlıyorum ben Juventus'u senelerce Güventuz, Jüventuz, Cüventus olarak izledim TV ekranlarında. Diğerleri de aşağıda sıralanıyor.

Nantes: Nantes ya da Nant

Bayern Münih: Bayan Münih (hep bunun erkeği var mı diye düşünmüşümdür) ya da Almanca ile karma yapılıp Bayan Münşen

Liverpool: Çok duydum Liverpol diyeni

Saint Etienne: Sayint Etiyen

Henry: Henri, Aynri, Haynri

Schilacchi: Sıçilaççi

Xavi: Havi ya da Xabi Alonso: Habi Alonzo

Sochaux: Şoks

Everton: Everton

Manchester United: Mançester Yunaytıd

Bunlar benim aklıma şu an gelenler. Mesela farkında mısınız bilmiyorum Doğu Avrupa ülkeleri takımlarına ya da oyuncularına hiç girmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder